Conferințele zonale – modalități de promovare,comunicare și formare a bibliotecarilor
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
579 4
Ultima descărcare din IBN:
2021-04-19 14:23
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
061.3:021(478) (1)
Organizations of a general nature (1139)
Librarianship (690)
SM ISO690:2012
CORGHENCI, Ludmila, POVESTCA, Lilia. Conferințele zonale – modalități de promovare,comunicare și formare a bibliotecarilor. In: Magazin bibliologic, 2019, nr. 1-2, pp. 127-130. ISSN 1857-1476.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Magazin bibliologic
Numărul 1-2 / 2019 / ISSN 1857-1476

Conferințele zonale – modalități de promovare,comunicare și formare a bibliotecarilor

Zonal conferences as a way to promotion, communication and formation of librarians

CZU: 061.3:021(478)

Pag. 127-130

Corghenci Ludmila, Povestca Lilia
 
Biblioteca Naţională a Republicii Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 13 septembrie 2019


Rezumat

Articolul reflectă specificul Conferințelor zonale ca parte integrantă a sistemului de reuniuni profesionale, organizate de către Biblioteca Națională a Republicii Moldova în parteneriat cu Biblioteca Națională pentru Copii „Ion Creangă”. Sunt prezentate informații de conținut, indicatori statistici și alte date de impact pentru ediția 2019 a Conferințelor zonale, organizate la Bălți, Orhei, Călărași și Leova

The article reflects the specifics of the Zonal Conferences as an integral part of the system of professional meetings, organized by the National Library of the Republic of Moldova in partnership with the National Library for Children "Ion Creanga". Article includes content information, statistical indicators and other impact data for the 2019 edition of the Regional Conference organized in Balti, Orhei, Calarasi and Leova.

Cuvinte-cheie
conferințe zonale, priorități profesionale ale anului 2019, Obiective de Dezvoltare Durabilă 2030, promovarea imaginii, servicii inovative,

regional conferences, professional priorities of 2019, Sustainable Development Objectives 2030, image promotion, innovative services