Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
774 0 |
SM ISO690:2012 НАСТАУШЕВА , Наталья. Особенности профессионального самосознания
студентов-психологов
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2007, nr. 9, pp. 242-245. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9 / 2007 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 242-245 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Problema autodeterminării profesionale pe parcursul multor ani trezeşte tot mai frecvent interesul specialiştilor. Acest fapt este condiţionat de anumite schimbări social-economice din ţara noastră, care au atras după sine modificările sistemului de valori şi atitudini ale cetăţenilor, inclusiv atitudinea faţă de diferite profesii. Formarea personalităţii profesionistului se efectuează cu succes numai în cazul când în procesul instruirii se formează o autoconştiinţă profesională adecvată. |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Nastauşeva, N.</dc:creator> <dc:date>2007-11-01</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'>Problema autodeterminării profesionale pe parcursul multor ani trezeşte tot mai frecvent interesul specialiştilor. Acest fapt este condiţionat de anumite schimbări social-economice din ţara noastră, care au atras după sine modificările sistemului de valori şi atitudini ale cetăţenilor, inclusiv atitudinea faţă de diferite profesii. Formarea personalităţii profesionistului se efectuează cu succes numai în cazul când în procesul instruirii se formează o autoconştiinţă profesională adecvată.</dc:description> <dc:description xml:lang='en'>Construction of a professional identity can only succeed if an adequate professional self-awareness is formed during the process of education. An individual's professional self-awareness substantially affects his professional development and, along with interests, values, ideals, etc., qualifies as the regulator of professional self-definition.</dc:description> <dc:source>Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) 0 (9) 242-245</dc:source> <dc:title>Особенности профессионального самосознания студентов-психологов </dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>