Articolul precedent |
Articolul urmator |
560 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-07 16:28 |
SM ISO690:2012 GHERŞTEGA, Tatiana. Condiţii, factori, principii privind funcţionalitatea managementului curriculumului universitar. In: Școala modernă:: provocări și oportunități, 5-7 noiembrie 2015, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2015, pp. 160-164. ISBN 978-9975-48-100-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Școala modernă: 2015 | ||||||
Conferința "Școala modernă: provocări și oportunități" Chişinău, Moldova, 5-7 noiembrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 160-164 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In the present article is being analyzed the problem of numerous external and internal factors that influence directly the functionality of the university management, which is a component of the university curriculum management. |
||||||
Cuvinte-cheie - |
||||||
|