Articolul precedent |
Articolul urmator |
463 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-04 15:32 |
SM ISO690:2012 SIMION, Dănuţ. Rolul disciplinelor psihologice în cadrul profilelor tehnice: aplicabilitate şi dezvoltare a personalităţii. In: Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale, 9-10 noiembrie 2017, Chișinău. Chişinău: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2017, pp. 417-421. ISBN 978-9975-48-118-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale 2017 | ||||||
Conferința "Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale" Chișinău, Moldova, 9-10 noiembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 417-421 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
It is almost always spoken about the essential role of socio-human disciplines in university studies programs. Unfortunately, it makes to little to improve the situation. We are particularly interested in the role and how psychological objects can effectively contribute to the proper functioning of the polytechnic disciplines. In a technical environment how does this variety of disciplines contribute to the formation of personality, civic responsibility and integration into a constantly changing on labor market. |
||||||
Cuvinte-cheie - |
||||||
|