Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1392 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-25 12:01 |
SM ISO690:2012 COJOCARU, Valentina. Global Mass-Media. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale), 2008, nr. 4(14), pp. 197-200. ISSN 1814-3199. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale) | ||||||
Numărul 4(14) / 2008 / ISSN 1814-3199 /ISSNe 2345-1017 | ||||||
|
||||||
Pag. 197-200 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt tratate o serie de aspecte ce ţin de procesul de globalizare care exercită un impact tot mai mare asupra mass-media. În prezent putem vorbi chiar de o globalizare a mass-media, atât pe plan internaţional, cât şi naţional (integrarea structurilor media în Republica Moldova). Publicaţia se centrează pe trei aspecte-cheie: descrierea tipologiei şi specificarea funcţiilor organizaţiilor media (media comercială, guvernamentală, publică, organizaţională, individualizată, politică); implicarea Republicii Moldova în procesul global comunicaţional-informaţional, în special prin intermediul noilor tehnologii informaţionale; reliefarea tendinţelor inovatorii în mass-media. |
||||||
|