Articolul precedent |
Articolul urmator |
1242 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-05-04 17:29 |
SM ISO690:2012 ОНОФРЕЙ, Александру, CIAICOVSCHI, Alexandr. Оценка процесса разработки современных стратегий продвижения туристических услуг на рынке Республики Молдова. In: Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale: Cu ocazia aniversării a 65 de ani de la fondarea Facultăţii de Ştiinţe Economice, Ed. 1, 2-3 noiembrie 2018, Chisinău. Chișinău: Institutul Patrimoniului Cultural, 2018, pp. 331-334. ISBN 978-9975-142-57-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale 2018 | ||||||
Conferința "Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale" 1, Chisinău, Moldova, 2-3 noiembrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 331-334 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
There are many different strategies to promote tourism services, the most effective is the strategy of "pushing" and the strategy of «attracting consumers to the service." To promote tourism services in the market of the Republic of Moldova, it is necessary to use a combined strategy, so that the most effective result can be achieved. First, it is necessary to inform consumers about the benefits and benefits of the services offered, as well as to work on creating the necessary image. After the above activities should stabilize the demand for services, that is, to use the strategy of "retraction". |
||||||
Cuvinte-cheie туристская услуга, Маркетинг, стратегия продвижения |
||||||
|