Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-18 10:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:811.133.1 (33) |
General questions of didactics and method (1255) |
Gallo-Romance / Gallo-Romanic languages (248) |
![]() . Possibilités de didactisation du conte français en classe de FLE. In: Interuniversitaria, Ed. 11, 20 mai 2015, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, Ediția 11, Vol.1, pp. 152-158. ISBN 978-9975-50-169-9.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 11, Vol.1, 2015 |
||||||
Colocviul "Interuniversitaria" 11, Bălți, Moldova, 20 mai 2015 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:811.133.1 | ||||||
Pag. 152-158 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Povestea este frecvent utilizată în calitate de suport didactic la ora de limbă franceză. Totuşi, cercetările realizate ne-au permis să constatăm că, în majoritatea cazuri-lor, povestea nu este utilizată eficient pentru a favoriza învăţarea limbii franceze. Acest arti-col are scopul de a scoate în evidenţă atuurile poveştii franceze şi metodele de exploatare în cadrul orei de limbă franceză pentru a dezvolta la elevii claselor primare cele patru compe-tenţe vizate, fără a omite dimensiunea estetică şi rolul acesteia în dezvoltarea personalității. |
||||||
Cuvinte-cheie didactizare, poveste, ora de limba franceză |
||||||
|