Possibilités de didactisation du conte français en classe de FLE
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
594 17
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-18 10:02
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:811.133.1 (33)
General questions of didactics and method (1255)
Gallo-Romance / Gallo-Romanic languages (248)
SM ISO690:2012
. Possibilités de didactisation du conte français en classe de FLE. In: Interuniversitaria, Ed. 11, 20 mai 2015, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, Ediția 11, Vol.1, pp. 152-158. ISBN 978-9975-50-169-9..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interuniversitaria
Ediția 11, Vol.1, 2015
Colocviul "Interuniversitaria"
11, Bălți, Moldova, 20 mai 2015

Possibilités de didactisation du conte français en classe de FLE

CZU: 37.02:811.133.1

Pag. 152-158

 
Université d'État "Alecu Russo" de Balti
 
 
Disponibil în IBN: 8 mai 2019


Rezumat

Povestea este frecvent utilizată în calitate de suport didactic la ora de limbă franceză. Totuşi, cercetările realizate ne-au permis să constatăm că, în majoritatea cazuri-lor, povestea nu este utilizată eficient pentru a favoriza învăţarea limbii franceze. Acest arti-col are scopul de a scoate în evidenţă atuurile poveştii franceze şi metodele de exploatare în cadrul orei de limbă franceză pentru a dezvolta la elevii claselor primare cele patru compe-tenţe vizate, fără a omite dimensiunea estetică şi rolul acesteia în dezvoltarea personalității.

Cuvinte-cheie
didactizare, poveste, ora de limba franceză