Argumentare științifică a normativelor pregătirii motrice a elevilor din învățământul primar
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
671 13
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-17 12:20
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3:796.03 (3)
Kinds of school providing general education (2016)
Recreation. Entertainment. Games. Sport (1700)
SM ISO690:2012
GHEŢIU, Adelina, DEMCENCO, Petru. Argumentare științifică a normativelor pregătirii motrice a elevilor din învățământul primar. In: Ştiinţa Culturii Fizice, 2018, nr. 31(2), pp. 52-56. ISSN 1857-4114.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Ştiinţa Culturii Fizice
Numărul 31(2) / 2018 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438

Argumentare științifică a normativelor pregătirii motrice a elevilor din învățământul primar

CZU: 373.3:796.03

Pag. 52-56

Gheţiu Adelina, Demcenco Petru
 
Universitatea de Stat de Educaţie Fizică şi Sport din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 1 mai 2019


Rezumat

În articol este prezentată informația științifică referitoare la cercetarea dezvoltării pregătirii motrice a elevilor din învățământul primar în baza exemplului instituțiilor de învățământ din localitățile rurale ale raionului Ialoveni din Republica Moldova. Pentru prima dată, în ultimii 37 de ani (din anul 1978), conform cercetării în masă a nivelului pregătirii motrice a copiilor din clasele primare, a fost fundamentat un model de normative corespunzătoare manifestării lor motrice, iar controlul asupra îndeplinirii lor va contribui la dezvoltarea cu succes a elevilor.

Cuvinte-cheie
abordare științifică, normative conform vârstei, pregătire motrice, elevi ai claselor primare, stare fizică, teste motrice, dezvoltare fizică, metode analitico-matematice, educație fizică, cultura fizică