Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
671 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-17 12:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3:796.03 (3) |
Kinds of school providing general education (2016) |
Recreation. Entertainment. Games. Sport (1700) |
SM ISO690:2012 GHEŢIU, Adelina, DEMCENCO, Petru. Argumentare științifică a normativelor pregătirii motrice a elevilor din învățământul primar. In: Ştiinţa Culturii Fizice, 2018, nr. 31(2), pp. 52-56. ISSN 1857-4114. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţa Culturii Fizice | ||||||
Numărul 31(2) / 2018 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3:796.03 | ||||||
Pag. 52-56 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este prezentată informația științifică referitoare la cercetarea dezvoltării pregătirii motrice a elevilor din învățământul primar în baza exemplului instituțiilor de învățământ din localitățile rurale ale raionului Ialoveni din Republica Moldova. Pentru prima dată, în ultimii 37 de ani (din anul 1978), conform cercetării în masă a nivelului pregătirii motrice a copiilor din clasele primare, a fost fundamentat un model de normative corespunzătoare manifestării lor motrice, iar controlul asupra îndeplinirii lor va contribui la dezvoltarea cu succes a elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie abordare științifică, normative conform vârstei, pregătire motrice, elevi ai claselor primare, stare fizică, teste motrice, dezvoltare fizică, metode analitico-matematice, educație fizică, cultura fizică |
||||||
|