Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
871 80 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-28 13:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.942-053.66+37.015.3 (1) |
Psychology (3476) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4032) |
SM ISO690:2012 MELNICIUC, Galina. Dezvoltarea inteligenței emoționale a preadolescenților. In: Univers Pedagogic, 2019, nr. 1(61), pp. 70-77. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 1(61) / 2019 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.942-053.66+37.015.3 | ||||||
Pag. 70-77 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol este argumentată necesitatea și importanța dezvoltării inteligenței emoționale a preadolescenților. Aceasta va contribui ulterior la creșterea performanțelor școlare ale elevilor, la adaptarea lor pozitivă, cât și la dezvoltarea conștiinței de sine, a controlului asupra emoțiilor și comportamentului, a relaționării interpersonale, a comunicării asertive și a empatiei. |
||||||
Cuvinte-cheie Inteligenţa emoţională, personalitate, preadolescent, dezvoltare personală, intervenție psihologică, emotional intelligence, preadolescent, personal development, psychological intervention |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Melniciuc, G.</dc:creator> <dc:date>2019-04-18</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>În acest articol este argumentată necesitatea și importanța dezvoltării inteligenței emoționale a preadolescenților. Aceasta va contribui ulterior la creșterea performanțelor școlare ale elevilor, la adaptarea lor pozitivă, cât și la dezvoltarea conștiinței de sine, a controlului asupra emoțiilor și comportamentului, a relaționării interpersonale, a comunicării asertive și a empatiei.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>This article argues the necessity and importance of developing the emotional intelligence at preadolescents. This will later contribute to increasing the school performance of preadolescents, positive adaptation and self-awareness, control of emotions and behavior, interpersonal relationships, assertive communication and empathy</p></dc:description> <dc:source>Univers Pedagogic 61 (1) 70-77</dc:source> <dc:subject>Inteligenţa emoţională</dc:subject> <dc:subject>personalitate</dc:subject> <dc:subject>preadolescent</dc:subject> <dc:subject>dezvoltare personală</dc:subject> <dc:subject>intervenție psihologică</dc:subject> <dc:subject>emotional intelligence</dc:subject> <dc:subject>preadolescent</dc:subject> <dc:subject>personal development</dc:subject> <dc:subject>psychological intervention</dc:subject> <dc:title>Dezvoltarea inteligenței emoționale a preadolescenților</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>