Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
804 56 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-04 16:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
338.486(478) (6) |
Tourism (537) |
SM ISO690:2012 PLATON, Nicolae. Promovarea destinației turistice prin intermediul brandului turistic de țară. In: Economica, 2019, nr. 1(107), pp. 7-24. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 1(107) / 2019 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
CZU: 338.486(478) | ||||||
JEL: M, M16, M31, L83. | ||||||
Pag. 7-24 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În decursul timpului, mărcile comerciale (brandul) au ajuns să fie asociate cu posibilitatea obținerii unui anumit prestigiu, la început doar în cazul produsului promovat, iar apoi chiar și pentru țările de destinație turistică din spatele brandului. Astăzi, brandurile turistice joacă un rol foarte important, fiind asociate, ca simboluri influente, pentru diverse destinații turistice. Capacitatea brandurilor de a transmite rapid mesaje complexe, cu un puternic impact emoțional, dar și abilitatea de a atrage atenția mass-mediei, le transformă în unelte ideale pentru promovare și atragerea turiștilor. Prin acest articol, autorul argumentează necesitatea existenței brandului de țară pentru o destinație turistică, caracterizează beneficiile specifice lui, descrie funcțiile, elementele, structura și componentele acestuia |
||||||
Cuvinte-cheie destinaţie turistică, brand, branding de ţară, imaginea de brand, personalitatea brandului, notorietatea brandului, comunicarea integrată de marketing., tourism destination, brand, country branding, brand image, brand’s personality, brand’s awareness, integrated marketing communication. |
||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Promovarea destinației turistice prin intermediul brandului turistic de țară"> <meta name="citation_author" content="Platon Nicolae"> <meta name="citation_publication_date" content="2019/03/31"> <meta name="citation_journal_title" content="Economica"> <meta name="citation_volume" content="107"> <meta name="citation_issue" content="1"> <meta name="citation_firstpage" content="7"> <meta name="citation_lastpage" content="24"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/7-24_1.pdf">