Articolul precedent |
Articolul urmator |
730 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-14 19:51 |
SM ISO690:2012 NACAI, Lilia. Fricile la elevii mici – tehnici de intervenție. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 29 noiembrie 2017, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, Ediția 3, pp. 277-286. ISBN 978-9975-132-99-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 3, 2017 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 29 noiembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 277-286 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article deals with the problem of fear in the theoretical and practical psychology. The kinds of fears and the conditions of their occurrence in children of primary school age. Defined techniques and methods of diagnostics and psychocorrection fears. |
||||||
Cuvinte-cheie fear, primary school children, methods of research psychological correction |
||||||
|