Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-11 09:56 |
![]() IONAŞCU, Cătălina, BUDURIN-FURCULIŢĂ, Cristina. Chatbot-urile – oportunitate sau pericol pentru businessul autohton. In: Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători, Ed. 16, 27-28 aprilie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2018, Ediţia 16, pp. 82-83. ISBN 978-9975-75-927-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători Ediţia 16, 2018 |
||||||
Conferința "Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători" 16, Chișinău, Moldova, 27-28 aprilie 2018 | ||||||
|
||||||
JEL: M15 | ||||||
Pag. 82-83 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
The purpose of this research is to reveal the real potential of chatbots that revolutionized the way of taking orders in the international business, recording a large and fast sales growth rythm, but also the impact it might have on domestic business. |
||||||
Cuvinte-cheie Chatbots, Customers, sales, Digitalization, Robots, Artificial Intelligence, Customer Service Department, Customer experience, Business trends |
||||||
|