Chatbot-urile – oportunitate sau pericol pentru businessul autohton
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
639 19
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-11 09:56
SM ISO690:2012
IONAŞCU, Cătălina, BUDURIN-FURCULIŢĂ, Cristina. Chatbot-urile – oportunitate sau pericol pentru businessul autohton. In: Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători, Ed. 16, 27-28 aprilie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2018, Ediţia 16, pp. 82-83. ISBN 978-9975-75-927-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători
Ediţia 16, 2018
Conferința "Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători"
16, Chișinău, Moldova, 27-28 aprilie 2018

Chatbot-urile – oportunitate sau pericol pentru businessul autohton

JEL: M15

Pag. 82-83

Ionaşcu Cătălina, Budurin-Furculiţă Cristina
 
Colegiul Naţional de Comerţ al ASEM
 
 
Disponibil în IBN: 17 noiembrie 2018


Rezumat

The purpose of this research is to reveal the real potential of chatbots that revolutionized the way of taking orders in the international business, recording a large and fast sales growth rythm, but also the impact it might have on domestic business.

Cuvinte-cheie
Chatbots, Customers, sales, Digitalization, Robots, Artificial Intelligence,

Customer Service Department, Customer experience, Business trends