Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
666 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-05 21:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378:782.91 (1) |
Higher education. Universities. Academic study (2579) |
Dramatic music. Opera (98) |
SM ISO690:2012 DOHOTARU, Maia. Particularitățile pedagogice ale formării orientărilor valorice la studenți prin arta coregrafică. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2017, nr. 9(109), pp. 139-144. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(109) / 2017 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 378:782.91 | ||||||
Pag. 139-144 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este abordată problema privind formarea orientărilor valorice la studenți prin arta coregrafică din diferite perspective: general-pedagogică, teleologică și metodologică. În plan general-pedagogic, formarea orientărilor valorice se analizează din perspectiva educației umaniste, în plan teleologic – din perspectiva finalităților educaționale, în plan metodologic – din perspectiva noilor educații și strategiilor educaționale: de formare a conștiinței, de organizare a acțiunii educative, de stimulare. |
||||||
Cuvinte-cheie axiologie, orientări axiologice, artă coregrafică, atitudini, noile educații, strategii educative, valori estetice, orientări estetice. |
||||||
|