Particularitățile pedagogice ale formării orientărilor valorice la studenți prin arta coregrafică
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
666 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-05 21:49
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378:782.91 (1)
Higher education. Universities. Academic study (2579)
Dramatic music. Opera (98)
SM ISO690:2012
DOHOTARU, Maia. Particularitățile pedagogice ale formării orientărilor valorice la studenți prin arta coregrafică. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2017, nr. 9(109), pp. 139-144. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(109) / 2017 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Particularitățile pedagogice ale formării orientărilor valorice la studenți prin arta coregrafică

The pedagogical particularities of the valuation of valid orientations in students by coregraphic art

CZU: 378:782.91

Pag. 139-144

Dohotaru Maia
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 21 martie 2018


Rezumat

În articol este abordată problema privind formarea orientărilor valorice la studenți prin arta coregrafică din diferite perspective: general-pedagogică, teleologică și metodologică. În plan general-pedagogic, formarea orientărilor valorice se analizează din perspectiva educației umaniste, în plan teleologic – din perspectiva finalităților educaționale, în plan metodologic – din perspectiva noilor educații și strategiilor educaționale: de formare a conștiinței, de organizare a acțiunii educative, de stimulare.

The article deals with the problem of forming value orientations for students through choreographic art from different perspectives: general-pedagogical, teleological and methodological. In the general pedagogy, the formation of value orientations is analyzed from the perspective of humanistic education, from a teleological point of view – from the perspective of the educational endings, from a methodological point of view from the perspective of the new educational and educational strategies: formation of the consciousness of organizing the educational, stimulating action.

Cuvinte-cheie
axiologie, orientări axiologice, artă coregrafică, atitudini, noile educații, strategii educative,

valori estetice, orientări estetice.