Context prietenos la gen în şcoală – miză pentru dezvoltarea competenţelor de gen la copii
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
587 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-10 02:37
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.035 (129)
Education (14784)
SM ISO690:2012
TERZI-BARBAROȘIE, Daniela. Context prietenos la gen în şcoală – miză pentru dezvoltarea competenţelor de gen la copii. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2011, nr. 2(66), pp. 43-46. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2(66) / 2011 / ISSN 1810-6455

Context prietenos la gen în şcoală – miză pentru dezvoltarea competenţelor de gen la copii
CZU: 37.035

Pag. 43-46

Terzi-Barbaroșie Daniela
 
Centrul "Parteneriat pentru Dezvoltare"
 
 
Disponibil în IBN: 29 septembrie 2017


Google Scholar Export

<meta name="citation_title" content="Context prietenos la gen în şcoală – miză pentru dezvoltarea competenţelor de gen la copii">
<meta name="citation_author" content="Terzi-Barbaroșie Daniela">
<meta name="citation_publication_date" content="2011/04/26">
<meta name="citation_journal_title" content="Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională">
<meta name="citation_volume" content="66">
<meta name="citation_issue" content="2">
<meta name="citation_firstpage" content="43">
<meta name="citation_lastpage" content="46">
<meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/43_46_Context%20prietenos%20la%20gen%20in%20scoala%20%E2%80%93%20miza%20pentru%20dezvoltarea%20competentelor.pdf">