Profilul agresorului şi cel al victimei în contextul interacţiunilor şcolare ale adolescenţilor
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1148 201
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-07 16:12
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3+316.624-053.6 (2)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934)
Social psychology (983)
SM ISO690:2012
TURCHINA, Tatiana. Profilul agresorului şi cel al victimei în contextul interacţiunilor şcolare ale adolescenţilor. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2011, nr. 4(68), pp. 11-15. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 4(68) / 2011 / ISSN 1810-6455

Profilul agresorului şi cel al victimei în contextul interacţiunilor şcolare ale adolescenţilor
CZU: 37.015.3+316.624-053.6

Pag. 11-15

Turchina Tatiana
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 23 septembrie 2017


Rezumat

The paper describes the view of bullying as a social phenomenon, a group process which is largely enables and maintained by members of school class. There are several characteristics of bullies and victims, and it.s very important for teachers and parents to identify them. The paper, also, shares proven strategies for addressing bullying.