Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1148 201 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-07 16:12 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+316.624-053.6 (2) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934) |
Social psychology (983) |
SM ISO690:2012 TURCHINA, Tatiana. Profilul agresorului şi cel al victimei în contextul interacţiunilor şcolare ale adolescenţilor. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2011, nr. 4(68), pp. 11-15. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4(68) / 2011 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+316.624-053.6 | ||||||
Pag. 11-15 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The paper describes the view of bullying as a social phenomenon, a group process which is largely enables and maintained by members of school class. There are several characteristics of bullies and victims, and it.s very important for teachers and parents to identify them. The paper, also, shares proven strategies for addressing bullying. |
||||||
|