Politici sociolingvistice şi integrarea socială a alofonilor din Republica Moldova
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
694 5
Ultima descărcare din IBN:
2022-06-01 20:52
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:811.135.1'27 (3)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3965)
Balkan Romance / Balkan Romanic languages (1457)
SM ISO690:2012
PÂSLARU, Vlad. Politici sociolingvistice şi integrarea socială a alofonilor din Republica Moldova. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2013, nr. 1(77), pp. 2-6. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1(77) / 2013 / ISSN 1810-6455

Politici sociolingvistice şi integrarea socială a alofonilor din Republica Moldova
CZU: 37.016:811.135.1'27

Pag. 2-6

Pâslaru Vlad
 
Institutul de Filologie al AŞM
 
 
Disponibil în IBN: 21 august 2017


Rezumat

Integrarea socială a alofonilor este examinată în aspectele politicilor lingvistice şi educaţionale şi principiului epistemic general al unităţii naţional-universal. Autorul pledează pentru o educaţie lingvistică bi- şi multilingvă axată pe valorificarea/dezvoltarea identităţii educatului concomitentintegralist cu avansarea sa în universalitate.

Social integration of allophones is researched in the aspects of linguistic and educational policies and epistemic principle of national identity of universality. The author claims for bilingual and multilingual education focused on the development of the learner’s identity while being integral at the same time with learner’s advancement in the universality.

Cuvinte-cheie
communicative and linguistic skills, bi- and multilingual education, finalities of language education, national-universal-european, cult speaker,

language cultivation, language education, identity, Educational policies