Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1015 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-24 18:15 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.2:001.891(478) (2) |
Higher education. Universities. Academic study (2579) |
General methodology. Scientific and technical methods of research. Scientific analysis and synthesis (1147) |
SM ISO690:2012 ŢVIRCUN, Victor, CALLO, Tatiana. Direcţii tematice ale cercetării ştiințifice în pedagogie (cazul Republicii Moldova) . In: Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos”, 2016, nr. 3(42), pp. 124-131. ISSN 1857-0461. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos” | |||||||
Numărul 3(42) / 2016 / ISSN 1857-0461 /ISSNe 2587-3687 | |||||||
|
|||||||
CZU: 378.2:001.891(478) | |||||||
Pag. 124-131 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Sarcina asumată în acest articol este de a analiza principalele direcţii ale tematicii cercetărilor ştiinţifice în vederea obţinerii gradului ştiinţific de doctor în domeniul pedagogiei din Republica Moldova în ultimii 10 ani (2005– 2015) şi a constata principalele probleme pentru care sunt necesare anumite soluţii, mai adecvate decât cele existente la momentul actual. De asemenea, se proiectează unele contribuţii la explicitarea sensurilor procesului de cercetare ştiinţifică şi ale componentelor sale intrinseci. |
|||||||
Cuvinte-cheie cercetare ştiinţifică pedagogică, construirea cunoaşterii, tema tezei de doctorat, formularea temei, doctorand cercetător, domenii /direcţii/ de cercetare ştiinţifică, interes investigativ, atitudine intelectuală, demers ştiinţific, învățământ formativ, postmodernism |
|||||||
|