Direcţii tematice ale cercetării ştiințifice în pedagogie (cazul Republicii Moldova)
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1015 22
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-24 18:15
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.2:001.891(478) (2)
Higher education. Universities. Academic study (2579)
General methodology. Scientific and technical methods of research. Scientific analysis and synthesis (1147)
SM ISO690:2012
ŢVIRCUN, Victor, CALLO, Tatiana. Direcţii tematice ale cercetării ştiințifice în pedagogie (cazul Republicii Moldova) . In: Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos”, 2016, nr. 3(42), pp. 124-131. ISSN 1857-0461.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos”
Numărul 3(42) / 2016 / ISSN 1857-0461 /ISSNe 2587-3687

Direcţii tematice ale cercetării ştiințifice în pedagogie (cazul Republicii Moldova)
CZU: 378.2:001.891(478)

Pag. 124-131

Ţvircun Victor1, Callo Tatiana2
 
1 Academia de Ştiinţe a Moldovei,
2 Consiliul Naţional pentru Acreditare şi Atestare
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 14 noiembrie 2016


Rezumat

Sarcina asumată în acest articol este de a analiza principalele direcţii ale tematicii cercetărilor ştiinţifice în vederea obţinerii gradului ştiinţific de doctor în domeniul pedagogiei din Republica Moldova în ultimii 10 ani (2005– 2015) şi a constata principalele probleme pentru care sunt necesare anumite soluţii, mai adecvate decât cele existente la momentul actual. De asemenea, se proiectează unele contribuţii la explicitarea sensurilor procesului de cercetare ştiinţifică şi ale componentelor sale intrinseci.

The task assumed in this article is to analyze the main directions of scientific research topics in order to obtain a PhD degree in pedagogy in Moldova in the last 10 years (2005–2015) and to determine the main problems that require specific solutions more appropriate than those currently existing. Also, it envisages the projection some explicit meanings and contributions to scientific research process and its intrinsic components.

Cuvinte-cheie
cercetare ştiinţifică pedagogică, construirea cunoaşterii, tema tezei de doctorat, formularea temei, doctorand cercetător, domenii /direcţii/ de cercetare ştiinţifică, interes investigativ, atitudine intelectuală,

demers ştiinţific, învățământ formativ,

postmodernism