Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
977 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-26 19:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.046:796.01 (1) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4072) |
Recreation. Entertainment. Games. Sport (1723) |
SM ISO690:2012 JURAVLE, Mariana, BUFTEA, Victor. Eficienţa simbolurilor grafice şi a operaţiilor matematice în formarea aptitudinilor cognitiv-afective ale sportivilor. In: Ştiinţa Culturii Fizice, 2015, nr. 24(4), pp. 80-85. ISSN 1857-4114. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţa Culturii Fizice | ||||||
Numărul 24(4) / 2015 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016.046:796.01 | ||||||
Pag. 80-85 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Formarea abilităților cognitive specifice în cadrul antrenamentului sportiv al elevilor liceului teoretic este un proces laborios, deoarece rațiunea de a înțelege pregătirea și participarea cu succes la competiții constituie obiective, a căror realizare presupune unele modificări în procesul de învățământ, efectuate în clasă, în special în ceea ce privește tehnologia de formare. De mai mult de doi ani universitari, studenţii au început să-și exprime punctul de vedere în ceea ce privește noile metode de predare folosite în timpul cercetării. La finalul experimentului pedagogic, a fost considerat a fi util un chestionar, care cuprinde zona de interes cu privire la eficiența metodelor de predare grafică a simbolurilor și operațiilor matematice, la care elevii din grupul experimental trebuiau să le răspundă în detaliu. |
||||||
Cuvinte-cheie pregătirea teoretică sportivă, personal auxiliar, metoda operaţiilor matematice, curriculum, manuale, metoda simbolurilor grafice |
||||||
|