Eficienţa simbolurilor grafice şi a operaţiilor matematice în formarea aptitudinilor cognitiv-afective ale sportivilor
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
977 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-26 19:31
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016.046:796.01 (1)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4072)
Recreation. Entertainment. Games. Sport (1723)
SM ISO690:2012
JURAVLE, Mariana, BUFTEA, Victor. Eficienţa simbolurilor grafice şi a operaţiilor matematice în formarea aptitudinilor cognitiv-afective ale sportivilor. In: Ştiinţa Culturii Fizice, 2015, nr. 24(4), pp. 80-85. ISSN 1857-4114.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Ştiinţa Culturii Fizice
Numărul 24(4) / 2015 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438

Eficienţa simbolurilor grafice şi a operaţiilor matematice în formarea aptitudinilor cognitiv-afective ale sportivilor
CZU: 37.016.046:796.01

Pag. 80-85

Juravle Mariana1, Buftea Victor2
 
1 Liceul cu Program Sportiv, Suceava,
2 Universitatea de Stat de Educaţie Fizică şi Sport din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 14 aprilie 2016


Rezumat

Formarea abilităților cognitive specifice în cadrul antrenamentului sportiv al elevilor liceului teoretic este un proces laborios, deoarece rațiunea de a înțelege pregătirea și participarea cu succes la competiții constituie obiective, a căror realizare presupune unele modificări în procesul de învățământ, efectuate în clasă, în special în ceea ce privește tehnologia de formare. De mai mult de doi ani universitari, studenţii au început să-și exprime punctul de vedere în ceea ce privește noile metode de predare folosite în timpul cercetării. La finalul experimentului pedagogic, a fost considerat a fi util un chestionar, care cuprinde zona de interes cu privire la eficiența metodelor de predare grafică a simbolurilor și operațiilor matematice, la care elevii din grupul experimental trebuiau să le răspundă în detaliu.

Cognitive skills training specific to sports training in theoretical high school students is a laborious process, because the rationale of understanding training and successful participation in competitions are goals that require changes in the educational process carried out in class, especially in terms of technology training. To express their views in relation to new teaching methods used during the research started over two academic years, at the end of the pedagogical experiment, there was considered to be useful a questionnaire with questions covering the area of interest on efficiency in teaching methods of graphical symbols and mathematical operations that the students in the experimental group needed to answer thoroughly.

Cuvinte-cheie
pregătirea teoretică sportivă, personal auxiliar, metoda operaţiilor matematice,

curriculum,

manuale, metoda simbolurilor grafice