Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-12 11:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.037(478) (1) |
Kinds of school providing general education (2132) |
![]() GHEŢIU, Adelina, DEMCENCO, Petru. Cercetarea nivelului dezvoltării intelectuale a elevilor din clasele primare. In: Ştiinţa Culturii Fizice, 2015, nr. 23(3), pp. 70-85. ISSN 1857-4114. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţa Culturii Fizice | ||||||
Numărul 23(3) / 2015 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.037(478) | ||||||
Pag. 70-85 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
n articol este prezentată informația științifică referitoare la cercetarea stării intelectuale conform capacităților cognitive principale ale elevilor din clasele primare în baza exemplului instituțiilor de învățămînt din localitățile rurale ale raionului Ialoveni, Republica Moldova. Pentru prima dată, pe cale experimentală sunt fundamentate testele cognitive pentru evaluarea stării predominante a «atenției», «percepției», «memoriei», «gîndirii», «imaginației», de asemenea, este justificată metodologia de evaluare a acestora. Testele cognitive, argumentate pe cale experimentală, au fost studiate cu contingentul de elevi ai claselor primare din instituțiile de învățămînt ale localităților rurale din raionul menționat mai sus, iar în baza rezultatelor a fost determinat nivelul real al dezvoltării capacităților cognitive ale copiilor la etapa actuală. Studiul în masă al acestui fenomen ne-a permis, de asemenea să fundamentăm pe cale experimentală criteriile (normativele) reușitei inițiale a copiilor la testarea capacităților lor cognitive în clasele primare din instituțiile de învățămînt ale localităților rurale din raionul Ialoveni, Republica Moldova. |
||||||
Cuvinte-cheie informație științifică, capacități cognitive, stare intelectuală, elevi ai claselor primare din instituțiile de învățămînt ale localităților rurale din raionul Ialoveni, teste cognitive: «atenție», «percepție», «memorie», «gîndire», «imaginație», criteriile reușitei inițiale, metode analiticomatematice. |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-42869</doi_batch_id> <timestamp>1719112326</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> <registrant>Universitatea de Stat de Educaţie Fizică şi Sport din Moldova</registrant> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Ştiinţa Culturii Fizice</full_title> <issn media_type='print'>18574114</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2015</year> </publication_date> <issue>23(3)</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Cercetarea nivelului dezvoltării intelectuale a elevilor din clasele primare</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Adelina</given_name> <surname>Gheţiu</surname> </person_name> <person_name sequence='additional' contributor_role='author'> <given_name>Petru</given_name> <surname>Demcenco</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2015</year> </publication_date> <pages> <first_page>70</first_page> <last_page>85</last_page> </pages> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>