Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
813 1 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
377.8 (16) |
Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics (273) |
SM ISO690:2012 КАЛОНТАРОВ, Юрий. Информационные и коммуникационные технологии как средство развития/становления образовательной среды колледжа. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2014, nr. 9(79), pp. 68-72. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(79) / 2014 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 377.8 | ||||||
Pag. 68-72 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Mediul educaţional la nivel instituţional reprezintă un spaţiu de instruire care este determinat de politica educaţională a statului, misiunea instituţiei de învăţământ, particularităţile societăţii informaţionale axate pe cunoaştere. În articol sunt analizaţi factorii ce influenţează formarea mediului educaţional, fiind determinate particularităţile, condiţiile şi elementele structurale ale acestuia. Se argumentează conceptul de corelaţie a nivelului de dezvoltare a mediului educaţional cu eficienţa procesului de instruire. |
||||||
Cuvinte-cheie mediu educaţional, factori de influenţă, tehnologii informaţionale, misiunea instituţiei de învăţământ, sistem inovaţional, mijloace informaţionale. |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Calontarov, I.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Moldova, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ru'>Информационные и коммуникационные технологии как средство развития/становления образовательной среды колледжа</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2014</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-2103</relatedIdentifier> <subjects> <subject>mediu educaţional</subject> <subject>tehnologii informaţionale</subject> <subject>factori de influenţă</subject> <subject>misiunea instituţiei de învăţământ</subject> <subject>sistem inovaţional</subject> <subject>mijloace informaţionale.</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>377.8</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2014-12-01</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>Mediul educaţional la nivel instituţional reprezintă un spaţiu de instruire care este determinat de politica educaţională a statului, misiunea instituţiei de învăţământ, particularităţile societăţii informaţionale axate pe cunoaştere. În articol sunt analizaţi factorii ce influenţează formarea mediului educaţional, fiind determinate particularităţile, condiţiile şi elementele structurale ale acestuia. Se argumentează conceptul de corelaţie a nivelului de dezvoltare a mediului educaţional cu eficienţa procesului de instruire.</description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>Educational environment at institutional level represents a learning space which is determined by the educational policy of the state, the mission of the educational institution and the particularities of the informational society centred on knowledge. In this article there are analyzed the factors, the particularities and structural elements of the educational environment's organization. There is argued the concept of correlation between the level of educational environment's development and the efficiency of the teaching process.</description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>