Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1484 200 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 10:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:663.2(478) (3) |
General questions of trade and commerce. Market (822) |
Wine. Winemaking. Oenology (444) |
SM ISO690:2012 ARICOVA, Zinovia, GHENOVA, Svetlana. Aspecte de marketing ale esenţei politicii de produs a întreprinderii vinicole. In: Economica, 2014, nr. 4(90), pp. 20-27. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | |||||||
Numărul 4(90) / 2014 / ISSN 1810-9136 | |||||||
|
|||||||
CZU: 339.138:663.2(478) | |||||||
JEL: M31 | |||||||
Pag. 20-27 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Acest articol ştiinţific are ca obiective relevarea importanţei şi determinarea interrelaţiei logice a elementelor constitutive ale unei politici eficiente a producţiei, promovată de întreprinderile vinicole moderne. Este prezentată analiza comparativă a definiţiilor politicii de produs a întreprinderii, elaborată de ştiinţa contemporană a marketingului. Principala idee a prezentei publicaţii constă în cercetarea şi dezvoltarea esenţei marketingului politicii de promovare a producţiei ca instrument-cheie a managementului întreprinderii vinicole moderne. A fost construit un model structural al componentelor marketingului politicii de produs. Implementarea în activitatea întreprinderilor vinicole din Republica Moldova a metodelor de abordare prezentate în articol va permite efectuarea analizei juste a eficienţei politicii de produs. |
|||||||
Cuvinte-cheie politica de produs, componente structurale ale politicii de produs, eficienţa politicii de produs, mix-marketingul, politica stocurilor de producţie a întreprinderilor vinicole |
|||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Aricova, Z.</dc:creator> <dc:creator>Ghenova, S.I.</dc:creator> <dc:date>2014-12-24</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'>Acest articol ştiinţific are ca obiective relevarea importanţei şi determinarea interrelaţiei logice a elementelor constitutive ale unei politici eficiente a producţiei, promovată de întreprinderile vinicole moderne. Este prezentată analiza comparativă a definiţiilor politicii de produs a întreprinderii, elaborată de ştiinţa contemporană a marketingului. Principala idee a prezentei publicaţii constă în cercetarea şi dezvoltarea esenţei marketingului politicii de promovare a producţiei ca instrument-cheie a managementului întreprinderii vinicole moderne. A fost construit un model structural al componentelor marketingului politicii de produs. Implementarea în activitatea întreprinderilor vinicole din Republica Moldova a metodelor de abordare prezentate în articol va permite efectuarea analizei juste a eficienţei politicii de produs.</dc:description> <dc:description xml:lang='en'>The scientific publication is devoted to revealing the importance and definition of the logical relationship of components related to an effective product policy of modern winery. The article presents a comparative analysis of modern marketing definitions of product policy of the enterprise. The main idea of the scientific publication is the research and the marketing disclosure of the nature of the product policy as one of the key management tools of a modern winery. A structural model of the marketing product policy components has been developed. The approaches proposed for implementation to the Moldovan wineries would allow the analysis of the product policy effectiveness.</dc:description> <dc:source>Economica 90 (4) 20-27</dc:source> <dc:subject>politica de produs</dc:subject> <dc:subject>componente structurale ale politicii de produs</dc:subject> <dc:subject>eficienţa politicii de produs</dc:subject> <dc:subject>mix-marketingul</dc:subject> <dc:subject>politica stocurilor de producţie a întreprinderilor vinicole</dc:subject> <dc:title>Aspecte de marketing ale esenţei politicii de produs a întreprinderii vinicole</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>