Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1042 88 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-15 18:19 |
SM ISO690:2012 GHERASIM, Adrian, GHERASIM, Daniel. Eficienţa publicităţii. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova, 2011, nr. 9(1), pp. 172-178. ISSN 1857-1239. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova | ||||||
Numărul 9(1) / 2011 / ISSN 1857-1239 | ||||||
|
||||||
Pag. 172-178 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Multe firme elaborează o campanie de publicitate, o lansează pe piaţa naţională şi apoi îi evaluează eficienţa. O bună planificare şi un control eficient al activităţii de publicitate depind în mare parte de modul de măsurare a eficienţei reclamei. În elaborarea mixului promoţional, firmele trebuie să ţină seama de mai mulţi factori: tipul pieţei produsului, intenţionalitatea de cumpărare a consumatorului şi etapa din ciclul de viaţă al produsului. Important va fi şi locul pe care îl ocupă firma în ierarhia pieţei. |
||||||
|