Eficienţa publicităţii
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1042 88
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-15 18:19
SM ISO690:2012
GHERASIM, Adrian, GHERASIM, Daniel. Eficienţa publicităţii. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova, 2011, nr. 9(1), pp. 172-178. ISSN 1857-1239.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova
Numărul 9(1) / 2011 / ISSN 1857-1239

Eficienţa publicităţii

Pag. 172-178

Gherasim Adrian, Gherasim Daniel
 
Universitatea George Bacovia din Bacău
 
 
Disponibil în IBN: 10 decembrie 2013


Rezumat

Multe firme elaborează o campanie de publicitate, o lansează pe piaţa naţională şi apoi îi evaluează eficienţa. O bună planificare şi un control eficient al activităţii de publicitate depind în mare parte de modul de măsurare a eficienţei reclamei. În elaborarea mixului promoţional, firmele trebuie să ţină seama de mai mulţi factori: tipul pieţei produsului, intenţionalitatea de cumpărare a consumatorului şi etapa din ciclul de viaţă al produsului. Important va fi şi locul pe care îl ocupă firma în ierarhia pieţei.