Implementarea termenilor medicali la orele practice de limba franceză
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
824 5
Ultima descărcare din IBN:
2022-01-11 13:42
SM ISO690:2012
VOLOŞCIUC, Victoria, COSTIUC, Natalia, SCUTELNIC, Raisa. Implementarea termenilor medicali la orele practice de limba franceză. In: Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu”, 2010, nr. 2(11), pp. 504-508. ISSN 1857-1719.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu”
Numărul 2(11) / 2010 / ISSN 1857-1719

Implementarea termenilor medicali la orele practice de limba franceză

Pag. 504-508

Voloşciuc Victoria, Costiuc Natalia, Scutelnic Raisa
 
Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu“
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

The problem of the medical language has always been essential in medicine since ancient times. For the students from the department of medicine the medical terminology represents a way of enriching their vocabulary during the lessons of foreign language. The students will get the possibility to develop an entirely new vocabulary during their studies at university. This will enable them to analyse, understand and express themselves accurately in French. During the lessons they will develop appropriate skills of work and individual thinking, as well as the skills of oral and written communication. The lessons will stimulate students’ imagination and creativity. The students will acquire a new active potential which will lead to the improvement of a new scientific language.

Problema limbajului medical a ocupat dintotdeauna un loc esenţial în medicină încă de pe vremurile din antichitate. Pentru studenţii în medicină, terminologia medicală constituie o modalitate de îmbogăţire a vocabularului la orele de limbă străină. Viitorii studenţi vor obţine pe parcursul studiilor superioare posibilitatea să-şi dezvolte un vocabular cu totul nou, posibilitatea de a analiza, a înţelege şi a se exprima corect în limba franceză. Pe parcursul orelor ei îşi vor dezvolta deprinderi corecte de lucru şi de gândire individuală, abilitatea de comunicare orală şi scrisă, imaginaţia, creativitatea şi vor deveni un potenţial activ în ameliorarea unei limbaj nou ştiinţific.