Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
72 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-20 13:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.091 (13) |
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (658) |
SM ISO690:2012 CHEIA, Florin. Integrarea şi incluziunea elevilor cu CES: abordări teoretice. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2024, nr. 1-2(143-144), pp. 30-33. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.11052672 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1-2(143-144) / 2024 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.11052672 | ||||||
CZU: 376.091 | ||||||
Pag. 30-33 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Problematica instruirii elevilor cu CES reprezintă o preocupare constantă a pedagogilor, în literatura de specialitate utilizându-se o serie de concepte precum educația integrată, educația incluzivă, școala incluzivă și incluziunea școlară. Integrarea presupune acțiuni pentru sprijinirea populației marginalizate în raport cu standardele și condițiile din grupul social dominant, iar incluziunea se exprimă prin valorificarea diversității și conștientizarea necesității de a găsi soluții pentru nevoile unor tipuri diferite de elevi. Clarificarea conceptuală evidențiază aspectele importante ce vizează incluziunea în sistemul educațional, precum și politicile actuale, reglementate de legi, și asigurarea unui cadru adecvat care să favorizeze egalizarea șanselor pentru elevii cu CES. |
||||||
Cuvinte-cheie elevi cu CES, instruire individualizată, școala incluzivă, curriculum adaptat, SEN students, individualized instruction, inclusive school, adapted curriculum |
||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Integrarea şi incluziunea elevilor cu CES: abordări teoretice"> <meta name="citation_author" content="Cheia Florin"> <meta name="citation_publication_date" content="2024/05/06"> <meta name="citation_journal_title" content="Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională"> <meta name="citation_volume" content="143-144"> <meta name="citation_issue" content="1-2"> <meta name="citation_firstpage" content="30"> <meta name="citation_lastpage" content="33"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/30-33_43.pdf">