Articolul precedent |
Articolul urmator |
110 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3:159.922.7 (4) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4063) |
Psychology (3511) |
SM ISO690:2012 BLOJ, Emil Sorin. Ambasadori antibullying în școli – proiect de voluntariat. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ed. XII, 6-7 octombrie 2023, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2024, Ediția 12, Vol. I, pp. 197-199. ISBN 978-9975-50-319-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică Ediția 12, Vol. I, 2024 |
||||||
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică" XII, Bălți, Moldova, 6-7 octombrie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3:159.922.7 | ||||||
Pag. 197-199 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The physical or mental aggression of one person on another is common in schools in Roma-nia. Young people who are victims of bullying suffer for life. Young people are also the ones who can carry out actions against bullying. In one project, students carried out anti-bullying activities in several schools. |
||||||
Cuvinte-cheie aggression, victim, bullying, behavior, voluntary |
||||||
|