Articolul precedent |
Articolul urmator |
88 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-04 17:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
81`246:316.42 (1) |
Linguistics and languages (5176) |
Social processes. Social dynamics (590) |
SM ISO690:2012 CHIRA, Oxana. Inklusion und Mehrsprachigkeit: Translanguaging in Schulen. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 7 decembrie 2023, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2024, Ediția 7, pp. 329-333. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 7, 2024 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 7 decembrie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 81`246:316.42 | ||||||
Pag. 329-333 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Această contribuție oferă o imagine de ansamblu asupra diferitelor părți interesate lingvistice care se implică în subiectele incluziunii și multilingvismului, contribuind la o mai bună înțelegere și implementare a acestor probleme în instituțiile de învățământ și societate. Includerea limbii este un aspect crucial al eforturilor mai ample de incluziune socială și justiție, încurajând o societate diversă și incluzivă, în care toți indivizii sunt tratați în mod egal și respectați. |
||||||
Cuvinte-cheie formarea profesorilor, multilingvism, incluziune, interdisciplinaritate |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Chira, O.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='de'>Inklusion und Mehrsprachigkeit: Translanguaging in Schulen</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2024</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'></relatedIdentifier> <subjects> <subject>formarea profesorilor</subject> <subject>multilingvism</subject> <subject>incluziune</subject> <subject>interdisciplinaritate</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>81`246:316.42</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2024</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Această contribuție oferă o imagine de ansamblu asupra diferitelor părți interesate lingvistice care se implică în subiectele incluziunii și multilingvismului, contribuind la o mai bună înțelegere și implementare a acestor probleme în instituțiile de învățământ și societate. Includerea limbii este un aspect crucial al eforturilor mai ample de incluziune socială și justiție, încurajând o societate diversă și incluzivă, în care toți indivizii sunt tratați în mod egal și respectați.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>