Inklusion und Mehrsprachigkeit: Translanguaging in Schulen
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
88 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-04 17:57
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
81`246:316.42 (1)
Linguistics and languages (5176)
Social processes. Social dynamics (590)
SM ISO690:2012
CHIRA, Oxana. Inklusion und Mehrsprachigkeit: Translanguaging in Schulen. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 7 decembrie 2023, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2024, Ediția 7, pp. 329-333.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediția 7, 2024
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
Bălți, Moldova, 7 decembrie 2023

Inklusion und Mehrsprachigkeit: Translanguaging in Schulen

CZU: 81`246:316.42

Pag. 329-333

Chira Oxana12
 
1 Staatliche Alecu-Russo-Universität Bălți,
2 Bergische Universität aus Wuppertal, Germania
 
 
Disponibil în IBN: 29 aprilie 2024


Rezumat

Această contribuție oferă o imagine de ansamblu asupra diferitelor părți interesate lingvistice care se implică în subiectele incluziunii și multilingvismului, contribuind la o mai bună înțelegere și implementare a acestor probleme în instituțiile de învățământ și societate. Includerea limbii este un aspect crucial al eforturilor mai ample de incluziune socială și justiție, încurajând o societate diversă și incluzivă, în care toți indivizii sunt tratați în mod egal și respectați.

Cuvinte-cheie
formarea profesorilor, multilingvism, incluziune, interdisciplinaritate

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Chira, O.</creatorName>
<affiliation>Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='de'>Inklusion und Mehrsprachigkeit: Translanguaging in Schulen</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2024</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'></relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>formarea profesorilor</subject>
<subject>multilingvism</subject>
<subject>incluziune</subject>
<subject>interdisciplinaritate</subject>
<subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>81`246:316.42</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2024</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Această contribuție oferă o imagine de ansamblu asupra diferitelor părți interesate lingvistice care se implică &icirc;n subiectele incluziunii și multilingvismului, contribuind la o mai bună &icirc;nțelegere și implementare a acestor probleme &icirc;n instituțiile de &icirc;nvățăm&acirc;nt și societate. Includerea limbii este un aspect crucial al eforturilor mai ample de incluziune socială și justiție, &icirc;ncuraj&acirc;nd o societate diversă și incluzivă, &icirc;n care toți indivizii sunt tratați &icirc;n mod egal și respectați.</p></description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>