Bзаимосвязь индивидуально-психологических особенностей работников структуры сетевого маркетинга с эффективностью продаж и карьерным ростом
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1374 4
Ultima descărcare din IBN:
2021-04-22 01:17
SM ISO690:2012
ВЫРТОСУ, Стела. Bзаимосвязь индивидуально-психологических особенностей работников структуры сетевого маркетинга с эффективностью продаж и карьерным ростом . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2011, nr. 9(49), pp. 162-167. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(49) / 2011 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Bзаимосвязь индивидуально-психологических особенностей работников структуры сетевого маркетинга с эффективностью продаж и карьерным ростом

Pag. 162-167

Выртосу Стела
 
Молдавский Государственный Университет
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

În prezent, cele mai multe structuri de marketing în reţea se confruntă cu faptul că se atestă un aflux mare de oameni noi. Acest sistem de afaceri nu poate utiliza eficient potenţialul angajaţilor săi la recrutarea de personal, ceea ce duce la o eficienţă scăzută a lucrătorului şi la creşterea insatisfacţiei lui. Prin urmare, o problemă actuală în marketingul de reţea o constitue modul în care pot fi utilizate corect şi cu o productivitate mai mare particularităţile individual-psihologice ale angajatului în beneficiul său şi al companiei. Scopul cercetării noastre a fost de a determina interrelaţia dintre particularităţile individual-psihologice ale lucrătorului structurii de marketing în reţea, eficienţa vânzărilor sale şi dezvoltarea carierei. Datele obţinute pot fi utile pentru selectarea corectă a persoanelor pentru acest tip de afacere; pentru formularea programelor individuale motivaţionale; pentru ridicarea nivelului de vânzări şi creşterea profesională a angajatului; pentru evaluarea obiectivă a potenţalului intrinsec al distribuitorului; pentru utilizarea raţională a timpului şi a efortului la învăţarea noilor distribuitori.

Currently, most multi-level marketing structures are faced with the fact that there is a large influx of new people. This business system is not able to exploit effectively employees’ potential at recruitment, which leads to low workers efficiency and increases their dissatisfaction. Therefore, the relevant issue in multi-level marketing is possibility of proper and more productive use of individual-psychological characteristics of the employee. The aim of our research was to determine the correlation of individual-psychological characteristics of the multi-level marketing employee with effectiveness of sales and career development. The result of the research can be useful for the correct selection of people in this business, for developing of customized programs of motivation; for increasing sales and employees’ careers; for objective assessment of internal distributor's capacity; for the rational use of time and effort in training new distributors.