Diagnosticul performanței instituțiilor de învățământ superior din România
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
128 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-29 15:45
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
[005.52:005.332.1]:378.4(498) (1)
Management operations. Direction (306)
Management activities (438)
Higher education. Universities. Academic study (2657)
SM ISO690:2012
HLACIUC, Elena, COSMULESE, Cristina Gabriela, BRÎNZEI, Florin-Ioan. Diagnosticul performanței instituțiilor de învățământ superior din România. In: Învățământul superior contabil: provocări și soluții, Ed. Ediția 2-a, 17 noiembrie 2023, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2023, Ediția 2-a, pp. 26-28. DOI: https://doi.org/10.53486/isc2023.08
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învățământul superior contabil: provocări și soluții
Ediția 2-a, 2023
Colocviul "Învățământul superior contabil: provocări și soluții"
Ediția 2-a, Chişinău, Moldova, 17 noiembrie 2023

Diagnosticul performanței instituțiilor de învățământ superior din România

The diagnosis of performance in higher education institutions in Romania

DOI:https://doi.org/10.53486/isc2023.08
CZU: [005.52:005.332.1]:378.4(498)
JEL: I22

Pag. 26-28

Hlaciuc Elena, Cosmulese Cristina Gabriela, Brînzei Florin-Ioan
 
Universitatea „Ştefan cel Mare”, Suceava
 
 
Disponibil în IBN: 12 februarie 2024


Rezumat

În contextul unui peisaj educațional în continuă schimbare, evaluarea performanței instituțiilor de învățământ superior a devenit un punct critic de focalizare pentru factorii de decizie și părțile interesate din mediul academic din România. Acest studiu își propune să ofere un diagnostic al performanței sistemului de învățământ superior românesc. Prin analiza unei game diverse de indicatori de calitate, alocări de resurse și rezultate academice, studiul își propune să ofere o imagine de ansamblu asupra punctelor forte și slabe a acestor instituții, cu accent pe identificarea domeniilor ce necesită îmbunătățiri. Studiul contribuie la o înțelegere a complexității care modelează peisajul educațional, oferind astfel orientări valoroase pentru luarea deciziilor informate și formularea de politici menite să îmbunătățească performanța generală și competitivitatea sistemului de învățământ superior din România.

Cuvinte-cheie
învăţământ superior, analiza diagnostic, performanţă, dezvoltare durabilă