Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-29 15:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[005.52:005.332.1]:378.4(498) (1) |
Management operations. Direction (306) |
Management activities (438) |
Higher education. Universities. Academic study (2657) |
![]() HLACIUC, Elena, COSMULESE, Cristina Gabriela, BRÎNZEI, Florin-Ioan. Diagnosticul performanței instituțiilor de învățământ superior din România. In: Învățământul superior contabil: provocări și soluții, Ed. Ediția 2-a, 17 noiembrie 2023, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2023, Ediția 2-a, pp. 26-28. DOI: https://doi.org/10.53486/isc2023.08 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învățământul superior contabil: provocări și soluții Ediția 2-a, 2023 |
||||||
Colocviul "Învățământul superior contabil: provocări și soluții" Ediția 2-a, Chişinău, Moldova, 17 noiembrie 2023 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.53486/isc2023.08 | ||||||
CZU: [005.52:005.332.1]:378.4(498) | ||||||
JEL: I22 | ||||||
Pag. 26-28 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
În contextul unui peisaj educațional în continuă schimbare, evaluarea performanței instituțiilor de învățământ superior a devenit un punct critic de focalizare pentru factorii de decizie și părțile interesate din mediul academic din România. Acest studiu își propune să ofere un diagnostic al performanței sistemului de învățământ superior românesc. Prin analiza unei game diverse de indicatori de calitate, alocări de resurse și rezultate academice, studiul își propune să ofere o imagine de ansamblu asupra punctelor forte și slabe a acestor instituții, cu accent pe identificarea domeniilor ce necesită îmbunătățiri. Studiul contribuie la o înțelegere a complexității care modelează peisajul educațional, oferind astfel orientări valoroase pentru luarea deciziilor informate și formularea de politici menite să îmbunătățească performanța generală și competitivitatea sistemului de învățământ superior din România. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţământ superior, analiza diagnostic, performanţă, dezvoltare durabilă |
||||||
|