Resursele pr-ului şi ale publicităţii politice în parlamentarele-2009 (5 aprilie, 29 iulie) din Republica Moldova (studiu de caz)
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
907 30
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-20 15:47
SM ISO690:2012
PERU-BALAN, Aurelia. Resursele pr-ului şi ale publicităţii politice în parlamentarele-2009 (5 aprilie, 29 iulie) din Republica Moldova (studiu de caz). In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale), 2010, nr. 8(38), pp. 224-238. ISSN 1814-3199.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale)
Numărul 8(38) / 2010 / ISSN 1814-3199 /ISSNe 2345-1017

Resursele pr-ului şi ale publicităţii politice în parlamentarele-2009 (5 aprilie, 29 iulie) din Republica Moldova (studiu de caz)

Pag. 224-238

Peru-Balan Aurelia
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 14 decembrie 2013


Rezumat

L’auteur traite des techniques de PR et de la publicité politique utilisés par les principaux partis politiques: dans les élections parlementaires 2009. On analyse les comportements des média dans la campagne: la presse écrite, l’audiovisuel, l’Internet, les films publicitaires et les slogans électoraux, qui ont eu un sérieux impact sur le comportement électoral.