Articolul precedent |
Articolul urmator |
119 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-31 12:51 |
SM ISO690:2012 CAZAC, Viorica. Utilizarea resurselor digitale în cadrul orelor de limbă engleză medicală. In: Cercetarea în biomedicină și sănătate: calitate, excelență și performanță, Ed. 1, 18-20 octombrie 2023, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: 2023, p. 750. ISSN 2345-1476. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cercetarea în biomedicină și sănătate: calitate, excelență și performanță 2023 | ||||||
Conferința "Cercetarea în biomedicină și sănătate: calitate, excelență și performanță" 1, Chişinău, Moldova, 18-20 octombrie 2023 | ||||||
|
||||||
Pag. 750-750 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Introducere. Necesitatea de a cunoaște limba engleză medicală a crescut exponențial datorită globalizării tot mai accentuate a mobilității profesioniștilor din domeniul medical, precum și a necesității stringente de a îmbunătăți competențele lingvistice ale mediciniștilor și de a le dezvolta abilități de comunicare clinică. Acest articol prezintă un studiu care urmărește îmbunătățirea predării limbii engleze medicale prin utilizarea resurselor digitale. Scopul lucrării. Obiectivele studiului a fost de a investiga eficacitatea încorporării resurselor digitale în predarea limbii engleze medicale și de a explora impactul lor asupra rezultatelor învățării limbii în cadrul Disciplinei de limbă engleză la Universitatea de Stat de Medicină și Farmacie „Nicolae Testemițanu”. Materiale și metodele. Studiul a utilizat o abordare mixtă, incluzând metode de colectare a datelor atât cantitative, cât și calitative care au implicat dezvoltarea și implementarea de aplicații și platforme digitale pentru învățarea vocabularului nou, precum și evaluarea cunoștințelor în timpul lecțiilor. Acestea au inclus exerciții interactive, teste, aplicații și conținut multimedia pentru facilitarea învățării limbajului și îmbunătățirea înțelegerii terminologiei medicale, abilităților de comunicare și a discursului profesional. Rezultate. Prezentul studiu a demonstrat că integrarea resurselor digitale în predarea limbii engleze medicale a îmbunătățit semnificativ competențele lingvistice, încrederea și abilitățile generale de comunicare ale studenților. Participanții au raportat o implicare, motivare și învățare autodirijată sporite la utilizarea instrumentelor digitale. În plus, analiza calitativă a relevat că natura imersivă și interactivă a resurselor digitale a contribuit la o experiență de învățare mai autentică și realistă. |
||||||
Cuvinte-cheie engleză medicală, resurse digitale, mediciniști., Medical English, digital resources, medical students. |
||||||
|