New approach to studying mathematics in the 7th grade within the New Ukrainian School project
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
94 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-22 00:24
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.5.016:51(477)=111 (1)
Kinds of school providing general education (2026)
Mathematics (1659)
SM ISO690:2012
SHKOLNYI, Oleksandr. New approach to studying mathematics in the 7th grade within the New Ukrainian School project. In: Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic, 17 noiembrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 51-58. ISBN 978-9975-46-822-0. DOI: https://doi.org/10.46727/c.17-11-2023.p51-58
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic 2023
Conferința "Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic"
Chişinău, Moldova, 17 noiembrie 2023

New approach to studying mathematics in the 7th grade within the New Ukrainian School project

DOI:https://doi.org/10.46727/c.17-11-2023.p51-58
CZU: 373.5.016:51(477)=111

Pag. 51-58

Shkolnyi Oleksandr
 
National Pedagogical University named by M. P. Dragomanov
 
 
Disponibil în IBN: 18 ianuarie 2024


Rezumat

In the article we consider a new approach in studying math in 7th grade within the educational reform project “New Ukrainian School”. Particularly, we observe the methodological features of the mathematics textbook for the 7th grade of the author’s team consisting of Oleksandr Shkolnyi, Yevhen Nelin, Andrii Mylianyk, Yulia Prostakova. Emphasis is placed on the fundamental differences of this textbook, based on the model educational program of the same authors, from traditional Ukrainian mathematics textbooks for the 7th grade of secondary school.

În articol este prezentată o nouă abordare privind studiul matematicii în clasa a VII-a în cadrul proiectului reformei educaționale „Noua școală din Ucraina”. În special, sunt prezentate aspectele metodologice ale manualului de matematică pentru clasa a VII-a, elaborat de echipa de autori: Oleksandr Shkolnyi, Yevhen Nelin, Andrii Mylianyk, Yulia Prostakova. Se pune accent pe evidențierea diferențelor fundamentale dintre manualul elaborat, axat pe modelul de program educațional propus de această echipă de autori, și manualele tradiționale de matematică, editate în Ucraina pentru clasa a VII-a.

Cuvinte-cheie
New Ukrainian school, new approach to studying math, model educational program, textbook on mathematics for the 7th grade, methodological feature,

Noua Școală Ucraineană, noua abordare a studiului matematicii, model de program educațional, manual de matematică pentru clasa a VII-a, caracteristici metodologice