Practical training of mathematics teachers at Dragomanov Ukrainian State University
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
100 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.126:51(477) (1)
Higher education. Universities. Academic study (2579)
Mathematics (1659)
SM ISO690:2012
SHVETS, Vasiliy, LUKIANOVA, Svitlana, YATSENKO, Svitlana. Practical training of mathematics teachers at Dragomanov Ukrainian State University. In: Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic, 17 noiembrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 37-44. ISBN 978-9975-46-822-0. DOI: https://doi.org/10.46727/c.17-11-2023.p37-44
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic 2023
Conferința "Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic"
Chişinău, Moldova, 17 noiembrie 2023

Practical training of mathematics teachers at Dragomanov Ukrainian State University

DOI:https://doi.org/10.46727/c.17-11-2023.p37-44
CZU: 378.126:51(477)

Pag. 37-44

Shvets Vasiliy, Lukianova Svitlana, Yatsenko Svitlana
 
National Pedagogical University named by M. P. Dragomanov
 
 
Disponibil în IBN: 18 ianuarie 2024


Rezumat

În articol este prezentată experiența privind organizarea și desfășurarea practicilor pedagogice în cadrul Universității de Stat „M. Dragomanov” din Ucraina. Sunt conturate tipurile, scopurile, sarcinile și criteriile de organizare și evaluare a practicilor în sistemul de formare profesională inițială a viitorului profesor de matematică. Sunt precizate competențele generale și profesionale ale studenților Facultății de Matematică, Informatică și Fizică, formarea cărora se realizează în cadrul practicelor.

In this article we consider the experience of organizing and conducting pedagogical practices at the Dragomanov Ukrainian State University at the current stage. The types, purpose, tasks and criteria for evaluating practices in the system of practical training of the future teacher of mathematics are outlined. The general and professional competences of students of the Faculty of Mathematics, Informatics and Physics, whose formation is acquired during practical tasks, are specified.

Cuvinte-cheie
practice, mathematics teacher training, general and professional competences, tasks of practice,

practică, formarea profesorilor de matematică, competențe generale și profesionale, sarcini de practică