Articolul precedent |
Articolul urmator |
141 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-23 15:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.017.7 (1) |
Kinds of school providing general education (2097) |
SM ISO690:2012 BEȘU, Ana-Maria. Strategii psihologice curriculare de dezvoltare a comportamentului prosocial la elevii de vârstă școlară mică. In: International Congress: „Research – Innovation – Innovative Entrepreneurship“, 13-14 octombrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 51-58. ISBN 978-9975-46-831-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
International Congress 2023 | ||||||
Conferința "Research – Innovation – Innovative Entrepreneurship" Chişinău, Moldova, 13-14 octombrie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2.017.7 | ||||||
Pag. 51-58 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Toate studiile subliniază importanța educației și intervențiilor care urmăresc să promoveze dezvoltarea empatiei, reglarea emoțiilor și relațiile sociale pozitive în dezvoltarea comportamentului prosocial la copii. Un accent deosebit este pus pe educația timpurie, deoarece este un moment crucial în dezvoltarea comportamentului prosocial la copii. Este important să se recunoască că dezvoltarea comportamentului prosocial la copiii de vârstă școlară mică necesită un efort coordonat și consecvent din partea părinților, cadrelor didactice și a întregii comunități. Prin utilizarea strategiilor curriculare adecvate, putem contribui la formarea unor adulți responsabili și implicați sociale, care pot fi activi și productivi în societatea noastră. |
||||||
Cuvinte-cheie comportament prosocial, abilități sociale, strategii, moralitate, prosocial behavior, social skills, Strategies, morality |
||||||
|