Curricular psychological strategies for developing prosocial behaviour in early school-age students
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
141 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-23 15:45
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2.017.7 (1)
Kinds of school providing general education (2097)
SM ISO690:2012
BEȘU, Ana-Maria. Strategii psihologice curriculare de dezvoltare a comportamentului prosocial la elevii de vârstă școlară mică. In: International Congress: „Research – Innovation – Innovative Entrepreneurship“, 13-14 octombrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 51-58. ISBN 978-9975-46-831-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
International Congress 2023
Conferința "Research – Innovation – Innovative Entrepreneurship"
Chişinău, Moldova, 13-14 octombrie 2023

Curricular psychological strategies for developing prosocial behaviour in early school-age students

Strategii psihologice curriculare de dezvoltare a comportamentului prosocial la elevii de vârstă școlară mică

CZU: 373.2.017.7

Pag. 51-58

Beșu Ana-Maria
 
Liceul Tehnologic „Dimitrie Leonida” Piatra Neamț
 
 
Disponibil în IBN: 12 decembrie 2023


Rezumat

Toate studiile subliniază importanța educației și intervențiilor care urmăresc să promoveze dezvoltarea empatiei, reglarea emoțiilor și relațiile sociale pozitive în dezvoltarea comportamentului prosocial la copii. Un accent deosebit este pus pe educația timpurie, deoarece este un moment crucial în dezvoltarea comportamentului prosocial la copii. Este important să se recunoască că dezvoltarea comportamentului prosocial la copiii de vârstă școlară mică necesită un efort coordonat și consecvent din partea părinților, cadrelor didactice și a întregii comunități. Prin utilizarea strategiilor curriculare adecvate, putem contribui la formarea unor adulți responsabili și implicați sociale, care pot fi activi și productivi în societatea noastră.

All studies emphasize the importance of education and interventions that aim to promote the development of empathy, emotion regulation, and positive social relationships in the development of prosocial behavior in children. A special emphasis is placed on early education, as it is a crucial moment in the development of prosocial behavior in children. It is important to recognize that the development of prosocial behavior in young school-age children requires a coordinated and consistent effort from parents, teachers and the entire community. By using appropriate curriculum strategies, we can contribute to the formation of responsible and socially engaged adults who can be active and productive in our society.

Cuvinte-cheie
comportament prosocial, abilități sociale, strategii, moralitate,

prosocial behavior, social skills, Strategies, morality