Importanța competenței investigaționale în educația extrașcolară a elevilor dotați
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
79 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-16 12:57
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
374.02:52 (1)
Education and training out of school. Further education (212)
Astronomy. Astrophysics. Space research. Geodesy (231)
SM ISO690:2012
TERCU, Jan Ovidiu. Importanța competenței investigaționale în educația extrașcolară a elevilor dotați. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 3-a, 27-28 octombrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPSC, 2023, Ediția a 3-a, pp. 437-443. ISBN 978-9975-46-813-8. DOI: https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p437-443
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Ediția a 3-a, 2023
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)."
Ediţia a 3-a, Chişinău, Moldova, 27-28 octombrie 2023

Importanța competenței investigaționale în educația extrașcolară a elevilor dotați

DOI:https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p437-443
CZU: 374.02:52

Pag. 437-443

Tercu Jan Ovidiu
 
Complexul Muzeal de Ştiinţele Naturii “Răzvan Angheluţă”, Galaţi
 
 
Disponibil în IBN: 8 decembrie 2023


Rezumat

Dezvoltarea competenței investigaționale prin intermediul educației extrașcolare a elevilor dotați reprezintă o prioritate în contextul educației contemporane. Acest articol prezintă aspectele esențiale ale necesității dezvoltării competenței investigaționale în cadrul activităților extrașcolare de astronomie, evidențiind rezultate semnificative, cum ar fi pregătirea pentru cariere științifice și contribuții valoroase la progresul societății prin cercetare și inovație.

The development of investigative competence through the extracurricular education of gifted students is a priority in the context of contemporary education. This article presents the essential aspects of the need for developing investigative competence within extracurricular astronomy activities, highlighting significant outcomes, such as preparation for scientific careers and valuable contributions to societal progress through research and innovation.

Cuvinte-cheie
competenţă investigaţională, elevi dotaţi, activităţi extraşcolare, astronomie, învăţare autonomă,

investigative competence, gifted students, Extracurricular activities, Astronomy, autonomous learning