Proiectul educațional / comunitar – segment complementar procesului educațional din Colegiul Național de Comerț al ASEM
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
163 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 14:42
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
377.36:33 (1)
Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics (277)
Economics. Economic science (9556)
SM ISO690:2012
BUDURIN-FURCULIŢĂ, Cristina, ROTARU, Irina, ȚÎBULEAC, Mariana. Proiectul educațional / comunitar – segment complementar procesului educațional din Colegiul Național de Comerț al ASEM. In: Proiectul educațional/comunitar – segment complementar procesului educațional, 6 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2022, pp. 5-8. ISBN 978-9975-155-96-0 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Proiectul educațional/comunitar – segment complementar procesului educațional 2022
Conferința "Proiectul educațional/comunitar – segment complementar procesului educațional"
Chişinău, Moldova, 6 octombrie 2022

Proiectul educațional / comunitar – segment complementar procesului educațional din Colegiul Național de Comerț al ASEM

CZU: 377.36:33

Pag. 5-8

Budurin-Furculiţă Cristina, Rotaru Irina, Țîbuleac Mariana
 
Colegiul Naţional de Comerţ al ASEM
 
 
Disponibil în IBN: 13 noiembrie 2023


Rezumat

Formarea subiecților educației prin implementarea proiectelor educaționale şi – a fundamentat un loc mai sigur în practicile educaționale moderne. Didactica contemporană conchide faptul că beneficiarii devin mai implicaţi atunci când au posibilitatea de a analiza, de a cerceta probleme complexe, de a participa nemijlocit în procesul de producție, de a genera idei în plan socio – economic, de a găsi soluții. Așadar, implicarea în proiecte încurajează investigaţia activă şi dezvoltarea capacităţilor cognitive ale educabililor, devenind un segment complementar al procesului educațional în ansamblu.

The training of education subjects through the implementation of educational projects has grounded a more secure place in modern educational practices. Contemporary didactics concludes that the beneficiaries become more involved when they have the opportunity to analyze, to research complex problems, to participate directly in the production process, to generate ideas in socio-economic plan, to find solutions. Therefore, the involvement in projects encourages active investigation and developing the cognitive capacities of the educable, becoming a complementary segment of the educational process as a whole.

Cuvinte-cheie
proiect educațional, proiect comunitar, investigaţie, formal, nonformal, informal, complementar,

educational project, community project, investigation, formal, non-formal, informal, complementary