Strategii de predare a romanului în liceu: viziune interdisciplinară
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
135 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-27 00:00
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:821-31.09 (1)
General questions of didactics and method (1215)
Literatures of individual languages and language families (2977)
SM ISO690:2012
PLEŞCO, Galina. Strategii de predare a romanului în liceu: viziune interdisciplinară. In: Oportunităţi de dezvoltare şi optimizare curriculară pe aria limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu, 27 mai 2017, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, pp. 157-163. ISBN 978-9975-46-323-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Oportunităţi de dezvoltare şi optimizare curriculară pe aria limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu 2017
Conferința "Oportunităţi de dezvoltare şi optimizare curriculară pe aria limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu"
Chişinău, Moldova, 27 mai 2017

Strategii de predare a romanului în liceu: viziune interdisciplinară

CZU: 37.02:821-31.09

Pag. 157-163

Pleşco Galina
 
Liceul Teoretic Doroţcaia, r. Dubăsari
 
 
Disponibil în IBN: 23 octombrie 2023


Rezumat

L'éducation littéraire-artistique est inconcevable en dehors de l'étude du roman. Cet article présente des stratégies pour aborder le texte épique du point de vue de l'interdisciplinarité. Selon les structures psychologiques fondamentales de la personnalité des élèves du lycée, il est préférable de diversifier la réception et l'interprétation des textes littéraires, en prenant des méthodes d'enseignement des autres sujets

Cuvinte-cheie
interdisciplinarité, compétences, stratégies, littérature, roman, personnage,

interdisciplinaritate, competențe, strategii, literatură, roman, personaj