Articolul precedent |
Articolul urmator |
135 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-27 00:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:821-31.09 (1) |
General questions of didactics and method (1215) |
Literatures of individual languages and language families (2977) |
SM ISO690:2012 PLEŞCO, Galina. Strategii de predare a romanului în liceu: viziune interdisciplinară. In: Oportunităţi de dezvoltare şi optimizare curriculară pe aria limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu, 27 mai 2017, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, pp. 157-163. ISBN 978-9975-46-323-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Oportunităţi de dezvoltare şi optimizare curriculară pe aria limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu 2017 | ||||||
Conferința "Oportunităţi de dezvoltare şi optimizare curriculară pe aria limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu" Chişinău, Moldova, 27 mai 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:821-31.09 | ||||||
Pag. 157-163 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
L'éducation littéraire-artistique est inconcevable en dehors de l'étude du roman. Cet article présente des stratégies pour aborder le texte épique du point de vue de l'interdisciplinarité. Selon les structures psychologiques fondamentales de la personnalité des élèves du lycée, il est préférable de diversifier la réception et l'interprétation des textes littéraires, en prenant des méthodes d'enseignement des autres sujets |
||||||
Cuvinte-cheie interdisciplinarité, compétences, stratégies, littérature, roman, personnage, interdisciplinaritate, competențe, strategii, literatură, roman, personaj |
||||||
|