Articolul precedent |
Articolul urmator |
222 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-03 06:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.036:502 (1) |
Kinds of school providing general education (2145) |
The environment and its protection (702) |
SM ISO690:2012 IORDACHE (NEAGU), Marieta. Gândirea creativă - mijloc de dezvoltare a competenței de cercetare/investigare la disciplina științe ale naturii. In: Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației, 7 iunie 2023, Cahul. Cahul: Tipografia „CentroGrafic” SRL, 2023, Vol.10, Partea II, pp. 38-44. ISSN 2587-3571. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației Vol.10, Partea II, 2023 |
||||||
Conferința "Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației" Cahul, Moldova, 7 iunie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.036:502 | ||||||
Pag. 38-44 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol se investighează impactul gândirii creative la vârsta școlară mică asupra dezvoltării competenței de cercetare/investigare prin intermediul activităților STEAM. În primul rând, ne concentrăm asupra caracteristicilor copilului creativ, explorăm dimensiunile, activitățile STEAM și dezvoltarea competenței de cercetare/investigare. Prin încurajarea gândirii creative, elevii devin mai capabili să exploreze, să descopere și să înțeleagă lumea înconjurătoare într-un mod original și inovativ. Acest studiu a fost realizat cu scopul de a evidenția rolul gândirii creative prin activități STEAM în dezvoltarea competenței de cercetare/investigare la disciplina Științe ale naturii. |
||||||
Cuvinte-cheie creativitate, gândirea creativă, competența de cercetare/investigare, STEAM, creativity, creative thinking, research/inquiry competence, STEAM |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Iordache (Neagu), M.</creatorName> <affiliation>Școala Gimnazială „Ion Ionescu”, Valea Călugărească, România, România</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Gândirea creativă - mijloc de dezvoltare a competenței de cercetare/investigare la disciplina științe ale naturii</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2023</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'></relatedIdentifier> <subjects> <subject>creativitate</subject> <subject>gândirea creativă</subject> <subject>competența de cercetare/investigare</subject> <subject>STEAM</subject> <subject>creativity</subject> <subject>creative thinking</subject> <subject>research/inquiry competence</subject> <subject>STEAM</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>373.3.036:502</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2023</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>În acest articol se investighează impactul gândirii creative la vârsta școlară mică asupra dezvoltării competenței de cercetare/investigare prin intermediul activităților STEAM. În primul rând, ne concentrăm asupra caracteristicilor copilului creativ, explorăm dimensiunile, activitățile STEAM și dezvoltarea competenței de cercetare/investigare. Prin încurajarea gândirii creative, elevii devin mai capabili să exploreze, să descopere și să înțeleagă lumea înconjurătoare într-un mod original și inovativ. Acest studiu a fost realizat cu scopul de a evidenția rolul gândirii creative prin activități STEAM în dezvoltarea competenței de cercetare/investigare la disciplina Științe ale naturii.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>This article investigates the impact of creative thinking in early childhood on the development of research/inquiry skills through STEAM activities. Firstly, we focus on the characteristics of the creative child, explore the dimensions, STEAM activities, and the development of research/inquiry competence. By fostering creative thinking, students become more capable of exploring, discovering, and understanding the surrounding world in an original and innovative way. This study aims to emphasize the role of creative thinking through STEAM activities in the development of research/inquiry competence in the discipline of Natural Sciences.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>