Articolul precedent |
Articolul urmator |
130 0 |
SM ISO690:2012 VARZARI, Elena, CEH, Oxana. Implementing Flipped Classroom Practices in Moldovan Universities. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. 3, 9 decembrie 2016, Bălți. Balti, Republic of Moldova: Tipografia “Indigou Color“, 2017, Ediția 3, pp. 275-280. ISBN 978-9975-9904-9-3.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice Ediția 3, 2017 |
||||||
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice" 3, Bălți, Moldova, 9 decembrie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 275-280 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Practicile de predare a limbilor străine s-au schimbat foarte mult în ultimii ani. Datorită tehnologiilor moderne utilizate, orele de limbi străine au devenit maidinamice și interesante. Tema abordataflipped learning(numită și the Thayer Method, reverse teaching, backwards classroom and inverted classroom) nu a fost implementată până în prezent în școlile și universitățile moldovenești. Este un model pedagogic în care lecția obișnuită și temele pentru acasă sunt inversate, astfel încât elevii să obțină cunoștințele necesare înainte de a veni la oră. Scopul profesorilor este de a instrui elevii să descopere noi informații și să le aplice ulterior în timpul lecției. Ar putea fi o idee bună de a utilizați un asemenea model în universități la așa-numitele ore pentru "contact indirect cu studenții", și anume de a ghida munca independentă a studenților conform curriculumului. Acest model poate deveni un instrument de învățarefoarte bun pentru studenții cu dizabilități sau cu nevoi speciale. |
||||||
Cuvinte-cheie flipped classroom, a pedagogical model/approach, lecture-based class, audio/video presentations |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Varzari, E.P.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Ceh, O.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='en'>Implementing Flipped Classroom Practices in Moldovan Universities</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2017</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-9904-9-3.</relatedIdentifier> <subjects> <subject>flipped classroom</subject> <subject>a pedagogical model/approach</subject> <subject>lecture-based class</subject> <subject>audio/video presentations</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2017</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Practicile de predare a limbilor străine s-au schimbat foarte mult în ultimii ani. Datorită tehnologiilor moderne utilizate, orele de limbi străine au devenit maidinamice și interesante. Tema abordataflipped learning(numită și the Thayer Method, reverse teaching, backwards classroom and inverted classroom) nu a fost implementată până în prezent în școlile și universitățile moldovenești. Este un model pedagogic în care lecția obișnuită și temele pentru acasă sunt inversate, astfel încât elevii să obțină cunoștințele necesare înainte de a veni la oră. Scopul profesorilor este de a instrui elevii să descopere noi informații și să le aplice ulterior în timpul lecției. Ar putea fi o idee bună de a utilizați un asemenea model în universități la așa-numitele ore pentru "contact indirect cu studenții", și anume de a ghida munca independentă a studenților conform curriculumului. Acest model poate deveni un instrument de învățarefoarte bun pentru studenții cu dizabilități sau cu nevoi speciale.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>