Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
![]() ȘCERBACOVA, Tatiana. Einsatz des Rollenspiels im DaFUnterricht. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. 1, 6 decembrie 2014, Bălți. Balti, Republic of Moldova: Tipografia din Bălţi, 2015, Ediția 1, pp. 203-207. ISBN 978-9975-132-36-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice Ediția 1, 2015 |
||||||
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice" 1, Bălți, Moldova, 6 decembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 203-207 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Metoda comunicativă reprezintă unul dintre modurile moderne (netradiționale) de predare a unei limbi străine. Obiectivul principal urmărit prin această metodă este fluența studenților, ceea ce se realizează utilizând limba în contexte cât mai „reale”/„realiste”, actuale și des întâlnite. Tehnicile cele mai folosite în cadrul acestei metode sunt bazate pe comunicare, mai ales orală, dar și scrisă: discuții, jocuri lingvistice, jocuri de rol etc. Materialele folosite sunt cât mai „autentice” și mai interesante, menite să sprijine caracterul interactiv al lecțiilor. Rolul studenților este unul foarte activ, în timp ce al profesorului este mai puțin „vizibil”, acesta din urmă fiind doar un facilitator și un manager al activităților studenților. |
||||||
Cuvinte-cheie Rollenspiel, Ziele, Arten, Einsatz und Bedeutung des Rollenspiels, soziale Kompetenz, kommunikative Kompetenz, kommunikativer DaF – Unterricht, Fertigkeit Lesen |
||||||
|