Einsatz des Rollenspiels im DaFUnterricht
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
170 0
SM ISO690:2012
ȘCERBACOVA, Tatiana. Einsatz des Rollenspiels im DaFUnterricht. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. 1, 6 decembrie 2014, Bălți. Balti, Republic of Moldova: Tipografia din Bălţi, 2015, Ediția 1, pp. 203-207. ISBN 978-9975-132-36-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice
Ediția 1, 2015
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice"
1, Bălți, Moldova, 6 decembrie 2014

Einsatz des Rollenspiels im DaFUnterricht


Pag. 203-207

Șcerbacova Tatiana
 
Staatliche Alecu-Russo-Universität Bălți
 
 
Disponibil în IBN: 5 septembrie 2023


Rezumat

Metoda comunicativă reprezintă unul dintre modurile moderne (netradiționale) de predare a unei limbi străine. Obiectivul principal urmărit prin această metodă este fluența studenților, ceea ce se realizează utilizând limba în contexte cât mai „reale”/„realiste”, actuale și des întâlnite. Tehnicile cele mai folosite în cadrul acestei metode sunt bazate pe comunicare, mai ales orală, dar și scrisă: discuții, jocuri lingvistice, jocuri de rol etc. Materialele folosite sunt cât mai „autentice” și mai interesante, menite să sprijine caracterul interactiv al lecțiilor. Rolul studenților este unul foarte activ, în timp ce al profesorului este mai puțin „vizibil”, acesta din urmă fiind doar un facilitator și un manager al activităților studenților.

Cuvinte-cheie
Rollenspiel, Ziele, Arten, Einsatz und Bedeutung des Rollenspiels, soziale Kompetenz, kommunikative Kompetenz, kommunikativer DaF – Unterricht, Fertigkeit Lesen