Neuprägungen auf onymischer Grundlage in den deutschen Medien
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
159 0
SM ISO690:2012
BULGACOVA, Irina. Neuprägungen auf onymischer Grundlage in den deutschen Medien. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. 1, 6 decembrie 2014, Bălți. Balti, Republic of Moldova: Tipografia din Bălţi, 2015, Ediția 1, pp. 50-54. ISBN 978-9975-132-36-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice
Ediția 1, 2015
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice"
1, Bălți, Moldova, 6 decembrie 2014

Neuprägungen auf onymischer Grundlage in den deutschen Medien


Pag. 50-54

Bulgacova Irina
 
Staatliche Alecu-Russo-Universität Bălți
 
 
Disponibil în IBN: 4 septembrie 2023


Rezumat

În articol sunt trecute în revistă modurile de formare a cuvintelor noi în baza numelor proprii şi se efectuiază o analiză a utilizării acestora în textele publicistice germane. O atenţie deosebită se acordă modelelor productive de formare a verbelor, substantivelor şi adjectivelor deonimice, fiind descrisă rădăcina onimică a acestora.

Cuvinte-cheie
neologism, ocazionalism, formarea cuvintelor, model derivaţional, onim, deonim, antroponim, toponim