Articolul precedent |
Articolul urmator |
113 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-20 20:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.035 (128) |
Education (14380) |
SM ISO690:2012 RADOIKOVA, Gergana. Dimensiunea europeană a educatiei civice. Cazul Bulgariei. In: Şcoala internaţională de metodologie în ştiinţele socioumane: Educație și gândire critică, 17-18 noiembrie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Moldova, 2022, Ediția a 5-a, p. 60. ISBN 978-9975-159-95-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Şcoala internaţională de metodologie în ştiinţele socioumane Ediția a 5-a, 2022 |
||||||
Conferința "Şcoala internaţională de metodologie în ştiinţele socioumane" Chişinău, Moldova, 17-18 noiembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.035 | ||||||
Pag. 60-60 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În 2020, în Bulgaria a fost introdusă o materie obligatorie – Educația civică. Ea vizează nu numai o orientare practică pentru statul democratic modern, separarea puterilor și statul de drept, ci și interpretarea acestora. O atenție sporită acordată formării culturii politice urmărește să-i ajute pe tineri să crească ca cetățeni activi și conștienți. Dimensiunea europeană a acestui subiect, și anume dobândirea cunoștințelor de bază despre natura și funcționarea UE, precum și înțelegerea valorilor nemateriale ale UE, este cheia acestui proces. |
||||||
Cuvinte-cheie Uniunea Europeană, Bulgaria educație civică, valori, identitate, European Union, Bulgaria civic education, values, identity |
||||||
|