Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 21:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37:004(4-11) (1) |
Education (14878) |
Computer science and technology. Computing. Data processing (4280) |
![]() CUROŞ, Liudmila. Impactul digitalizarii în domeniul educațional pentru arile din Parteneriatul Estic. In: Administrarea Publică, 2022, nr. 4(116), pp. 97-105. ISSN 1813-8489. DOI: https://doi.org/10.52327/1813-8489.2022.4(116).10 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Administrarea Publică | ||||||
Numărul 4(116) / 2022 / ISSN 1813-8489 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52327/1813-8489.2022.4(116).10 | ||||||
CZU: 37:004(4-11) | ||||||
Pag. 97-105 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Articolul pune în valoare echilibrul dintre învaarea tradiionala (oine) i învaarea digitala (online), o provocare impusa rapid de regulile pandemiei. Sa descriem beneciile în urma digitalizarii rapide a sistemului educaional din arile parteneriatului estic, în special a Republicii Moldova. Un factor important al procesului digitalizarii îl constituie nivelul de pregatire a cadrelor didactice, antrenate în sistemul educaional i al beneciarilor acestuia (elevi, studeni). În procesul investigaiei au fost depistate lacune despre care autorul ne informeaza. Totodata, este menionat efectul digitalizarii: a adus profesorul mai aproape de elev, de gândirea lui i a provocat gasirea noilor metode de predare, rasturnând metodele cunoscute. În concluzie, autorul menioneaza ca digitalizarea învaamântului pentru multe ari europene nu este o noutate, iar pentru arile parteneriatului estic a fost i este o necesitate absorbita rapid i în major din necesitate dar nu din dorina. De asemenea, sunt oferite unele indicaii de utilizare a platformelor educaionale moderne care pot aplicate atât online, cât i în cadrul orelor oine. |
||||||
Cuvinte-cheie digitalizare, sistem de învaamânt, platforme educaionale, oine, onlline |
||||||
|