Strategii de proiectare și dezvoltare a traseului de profesionalizare al cadrelor didactice
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
234 4
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-06 18:39
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.09:005.95/.96 (2)
Organization of instruction (561)
Fields of management (319)
SM ISO690:2012
PERLIMAN, Victoria. Strategii de proiectare și dezvoltare a traseului de profesionalizare al cadrelor didactice. In: Educația de calitate în contextul provocărilor societale , Ed. 1, 21 octombrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 339-345. ISBN 978-9975-46-638-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația de calitate în contextul provocărilor societale 2022
Conferința "Educația de calitate în contextul provocărilor societale "
1, Chisinau, Moldova, 21 octombrie 2022

Strategii de proiectare și dezvoltare a traseului de profesionalizare al cadrelor didactice

CZU: 37.09:005.95/.96

Pag. 339-345

Perliman Victoria
 
Școala doctorală Științe ale Educației, UPSC „Ion Creangă”, Chișinău
 
 
Disponibil în IBN: 3 mai 2023


Rezumat

The timeliness of the problem exposed in this article is determined by the need to design and develop their own professional career paths for teachers, as this process is currently being given special attention. It is remarkable that some teachers are less aware of the viable importance in developing and designing the career path, given that career design is the related link between the skills/needs of the specialist and the requirements imposed by society.

Cuvinte-cheie
path, professionalization, trajectory, design, development, career, strategy