Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-06 18:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.09:005.95/.96 (2) |
Organization of instruction (561) |
Fields of management (319) |
![]() PERLIMAN, Victoria. Strategii de proiectare și dezvoltare a traseului de profesionalizare al cadrelor didactice. In: Educația de calitate în contextul provocărilor societale , Ed. 1, 21 octombrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 339-345. ISBN 978-9975-46-638-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația de calitate în contextul provocărilor societale 2022 | ||||||
Conferința "Educația de calitate în contextul provocărilor societale " 1, Chisinau, Moldova, 21 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.09:005.95/.96 | ||||||
Pag. 339-345 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
The timeliness of the problem exposed in this article is determined by the need to design and develop their own professional career paths for teachers, as this process is currently being given special attention. It is remarkable that some teachers are less aware of the viable importance in developing and designing the career path, given that career design is the related link between the skills/needs of the specialist and the requirements imposed by society. |
||||||
Cuvinte-cheie path, professionalization, trajectory, design, development, career, strategy |
||||||
|