Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-20 22:59 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013.42/.43:373.3 (1) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4076) |
Kinds of school providing general education (2143) |
![]() SECRIERU, Angela. Realizarea educației interculturale prin activități integrate în treapta primară. In: Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 2, 1-2 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol. 2, pp. 141-147. DOI: https://doi.org/10.46727/c.v2.1-2-10-2022.p141-147 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2022 |
||||||
Conferința "Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective" 2, Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.v2.1-2-10-2022.p141-147 | ||||||
CZU: 37.013.42/.43:373.3 | ||||||
Pag. 141-147 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
În articol este abordată problema integrării disciplinelor studiate în treapta primară, accentul fiind pus pe legătura dintre Limba și literatură română. Educație moral - sprituală, Educație plastică, Educație muzicală și Dezvoltare personală. Sunt identificate, analizate avantajele lecțiilor integrate, formarea competenței transversale în care se încadrează interculturalitatea. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie interculturală, integrare, legături interdisciplinare, lecţii integrate, intercultural education, integration, interdisciplinary links, integrated lessons |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Secrieru, A.</creatorName> <affiliation>Liceul Teoretic Ion Pelivan, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Realizarea educației interculturale prin activități integrate în treapta primară</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2022</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'></relatedIdentifier> <subjects> <subject>educaţie interculturală</subject> <subject>integrare</subject> <subject>legături interdisciplinare</subject> <subject>lecţii integrate</subject> <subject>intercultural education</subject> <subject>integration</subject> <subject>interdisciplinary links</subject> <subject>integrated lessons</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.013.42/.43:373.3</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2022</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>În articol este abordată problema integrării disciplinelor studiate în treapta primară, accentul fiind pus pe legătura dintre Limba și literatură română. Educație moral - sprituală, Educație plastică, Educație muzicală și Dezvoltare personală. Sunt identificate, analizate avantajele lecțiilor integrate, formarea competenței transversale în care se încadrează interculturalitatea.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>In the article, the problem of integrating the subjects studied in the primary level is addressed, the emphasis being on the connection between the Romanian language and literature. Moral-spiritual education, plastic education, musical education and personal development. The advantages of integrated lessons, the formation of transversal competence in which interculturality is included, are identified and analyzed.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>