Resursele educative fenomen important în dezvoltarea comunicării la elevii dificienți mintaliă
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
165 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-13 21:05
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.4.015.3 (7)
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (606)
SM ISO690:2012
PISARENCO, Vera. Resursele educative fenomen important în dezvoltarea comunicării la elevii dificienți mintaliă. In: Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :: 50 de ani de activitate a Catedrei Psihopedagogie și Psihopedagogie specială, Ed. 1, 2 decembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 113-119. ISBN 978-9975-46-732-2..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european : 2023
Conferința "Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :"
1, Chisinau, Moldova, 2 decembrie 2022

Resursele educative fenomen important în dezvoltarea comunicării la elevii dificienți mintaliă

CZU: 376.4.015.3

Pag. 113-119

Pisarenco Vera
 
Școala auxiliară nr.7, Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 26 aprilie 2023


Rezumat

În articol este reflectată problema dezvoltării comunicării la elevii cu dizabilitatea mintală. Dezvoltarea limbajului la această categorie de elevi se axează pe dezvoltarea abilităților de comunicare și are un impact deosebit asupra incluziunii sociale. În lucrarea sunt prezentate diferite metode și strategii de dezvoltarea comunicării la această categorie de elevi.

The article considers the issue of communication development in pupils with intellectual disabilities. Language development in this category of pupils focuses on the development of communication skills and has a particular impact on social inclusion. The study presents different methods and strategies for developing communication in this category of pupils.

Cuvinte-cheie
elevii cu diabilitatea mintală, dezvoltarea comunicării, resurse educative, strategii didactice, metode.,

pupils with mental disabilities, communication development, educational resources, teaching strategies, methods.