Articolul precedent |
Articolul urmator |
244 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-15 19:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.018.1 (2) |
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (655) |
SM ISO690:2012 PLĂTICĂ, Adina. Dezvoltarea capacității de a ierta în familiile care educă copii cu CES. In: Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :: 50 de ani de activitate a Catedrei Psihopedagogie și Psihopedagogie specială, Ed. 1, 2 decembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 56-61. ISBN 978-9975-46-732-2.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european : 2023 | ||||||
Conferința "Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :" 1, Chisinau, Moldova, 2 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.018.1 | ||||||
Pag. 56-61 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul analizează climatul familial specific pentru familiile care educă copii cu CES. Aici se descriu etapele prin care trec părinții în timpul nașterii copilului cu dizabilitate. Sunt arătate crizele din procesul de relaționare și de comunicare. În articol sunt descrise concepte ale capacității de a ierta și ne oferă o serie de recomandări. |
||||||
Cuvinte-cheie copil cu CES, climat familial, capacitatea de a ierta., the child with CES, the family climate, the ability to forgive |
||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Dezvoltarea capacității de a ierta în familiile care educă copii cu CES"> <meta name="citation_author" content="Plătică Adina"> <meta name="citation_publication_date" content="2023"> <meta name="citation_collection_title" content="Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :"> <meta name="citation_firstpage" content="56"> <meta name="citation_lastpage" content="61"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/56-61_38.pdf">