E-pedagogie: competențele și abilitățile profesorilor, necesare pentru desfășurarea programelor de educație stem (științe, tehnologie, inginerie și matematică). Funcționarea unui sistem informatic LCMS
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
248 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-30 15:33
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.8:811 (38)
Education (14334)
Languages (3229)
SM ISO690:2012
ADASCALIŢEI, Adrian A.. E-pedagogie: competențele și abilitățile profesorilor, necesare pentru desfășurarea programelor de educație stem (științe, tehnologie, inginerie și matematică). Funcționarea unui sistem informatic LCMS. In: Ştiinţă, educaţie, cultură , Ed. 1, 21 octombrie 2022, Chisinau. Comrat: Universitatea de Stat din Comrat, 2023, Vol.1, pp. 447-452. ISBN 978-9975-83-254-0; 978-9975-83-255-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Ştiinţă, educaţie, cultură
Vol.1, 2023
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură"
1, Chisinau, Moldova, 21 octombrie 2022

E-pedagogie: competențele și abilitățile profesorilor, necesare pentru desfășurarea programelor de educație stem (științe, tehnologie, inginerie și matematică). Funcționarea unui sistem informatic LCMS

CZU: 372.8:811

Pag. 447-452

Adascaliţei Adrian A.
 
Universitatea Tehnica „Gheorghe Asachi“, Iaşi
 
Proiecte:
Menționat în lucrare: 516597 TEMPUS – 2011 -FR CRUNT
 
Disponibil în IBN: 25 aprilie 2023


Rezumat

The article presents the experience of the universities from Iași and Comrat in the use of an ITC System for the Administration of Didactic Content and the Training Process (LCMS— Learning Content Management System, i.e. MOODLE-Modular Object-Oriented Dynamic Learning Environment) for the delivery of On-Line Blended Teaching and Learning (BTL) programs.

În articol, se prezintă experiența universităților din Iași și Comrat în utilizarea unui Sistem Informatic de Administrare a Conținutului Didactic și al Procesului de Instruire (LCMS— Learning Content Management System, i.e. MOODLE-Modular Object-Oriented Dynamic Learning Environment) pentru livrarea de programe hibride de predare și învățare on-line (BTL).

Cuvinte-cheie
LCMS, Moodle, BTL,

LCMS, moodle, BTL