Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-16 12:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:81'243 (45) |
General questions of didactics and method (1259) |
Linguistics and languages (5177) |
![]() CORCEVSCHI, Svetlana. Die Rolle der Hausaufgaben im Fremdsprachenunterricht. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. Ediția 8, 9 decembrie 2021, Bălți. Bălţi: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Ediţia 8, pp. 14-20. ISBN 978-9975-161-21-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice Ediţia 8, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice" Ediția 8, Bălți, Moldova, 9 decembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:81'243 | ||||||
Pag. 14-20 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Tema de acasă a fost cercetată mai mult de o sută de ani de mai mulţi profesori. Tema de acasă este definită ca un set de cerințe destinate a fi efectuate în afara orelor de clasă, ca o prelungire a activității de studiu prin activitate individuală, teoretică sau practică, de documentare sau elaborare a unei lucrari de sinteză sau a unor proiecte pe baza cunostințelor dobândite în clasă. Tema pentru acasă favorizează însuşirea tehnicilor de informare şi de studiu, dezvoltarea creativității, cultivarea unui stil de muncă intelectuală independentă, îl învață pe elev sau student să îmbine cunoștintele generale sau specifice disciplinei acumulate până atunci, cu informațiile primite în timpul orei. |
||||||
Cuvinte-cheie temă pentru acasă, activitatea individuală, lucru de sinteză, proces instructiv-educativ |
||||||
|