Articolul precedent |
Articolul urmator |
306 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-15 10:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.13 (430) |
Education (14334) |
SM ISO690:2012 PERETEATCU, Maria. Managementul dezvoltării profesionale a educatorilor din perspectiva calității practicilor educaționale. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. 4, 27-28 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2022, Ediția 4-a, pp. 335-346. ISBN 978-9975-161-32-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 4-a, 2022 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" 4, Bălți, Moldova, 27-28 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.13 | ||||||
Pag. 335-346 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este abordat un subiect important la etapa actuală, și anume, dezvoltarea profesională a cadrelor didactice. Este realizată analiza literaturii pedagogice și psihopedagogice a autorilor români și autohtoni care pe parcursul ultimelor decenii au studiat problema formării continuă a cadrelor didactice. Un accent deosebit se pune pe formarea competenței profesionale care contribuie la calitatea educației. De asemenea sunt elucidate câteva secvențe din activitățile organizate cu cadre didactice din instituțiile de educație timpurie. |
||||||
Cuvinte-cheie formare continuă, aptitudine pedagogică, competenţă pedagogică, calitate a educației, cerc pedagogi, Continuous training, pedagogical aptitude, pedagogical competence, quality of education, pedagogical circle |
||||||
|