Managementul dezvoltării profesionale a educatorilor din perspectiva calității practicilor educaționale
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
306 17
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-15 10:04
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.13 (430)
Education (14334)
SM ISO690:2012
PERETEATCU, Maria. Managementul dezvoltării profesionale a educatorilor din perspectiva calității practicilor educaționale. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. 4, 27-28 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2022, Ediția 4-a, pp. 335-346. ISBN 978-9975-161-32-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 4-a, 2022
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare"
4, Bălți, Moldova, 27-28 octombrie 2022

Managementul dezvoltării profesionale a educatorilor din perspectiva calității practicilor educaționale

Management of the professional development of pedagogs from the perspective of the quality of educational practices

CZU: 371.13

Pag. 335-346

Pereteatcu Maria
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 15 martie 2023


Rezumat

În articol este abordat un subiect important la etapa actuală, și anume, dezvoltarea profesională a cadrelor didactice. Este realizată analiza literaturii pedagogice și psihopedagogice a autorilor români și autohtoni care pe parcursul ultimelor decenii au studiat problema formării continuă a cadrelor didactice. Un accent deosebit se pune pe formarea competenței profesionale care contribuie la calitatea educației. De asemenea sunt elucidate câteva secvențe din activitățile organizate cu cadre didactice din instituțiile de educație timpurie.

The article addresses an important topic at the current stage, namely, the professional development of teachers. The analysis of the pedagogical and psychopedagogical literature of Romanian and local authors who during the last decades have studied the problem of continuous training of teaching staff. A special emphasis is placed on the formation of professional competence that contributes to the quality of education. Several sequences from the activities organized with teachers from early childhood education institutions are also elucidated.

Cuvinte-cheie
formare continuă, aptitudine pedagogică, competenţă pedagogică, calitate a educației, cerc pedagogi,

Continuous training, pedagogical aptitude, pedagogical competence, quality of education, pedagogical circle