Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
197 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-12 12:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.091 (72) |
Kinds of school providing general education (2026) |
SM ISO690:2012 ZEAMĂ, Jana. Formarea profesională a cadrului didactic din educația timpurie din perspectiva aplicării Standardelor școlii prietenoase copilului . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2023, nr. 1(137), pp. 43-45. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7664973 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(137) / 2023 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7664973 | ||||||
CZU: 373.091 | ||||||
Pag. 43-45 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul reflectă importanța studierii aspectelor educaționale enumerate în Standardele de calitate din perspectiva școlii prietenoase copilului, impactul valoros al acestora în practica educațională cotidiană prin transferarea ansamblului de concepte riguros conștientizate într-un sistem de acțiuni, care asigură prin fiecare segment starea de bine a copilului, atmosfera favorabilă învățării, siguranța aflării în spațiile educaționale și accesul permanent și plenar la serviciile educaționale de calitate. |
||||||
Cuvinte-cheie cadru didactic, educaţie timpurie, copil, formare continuă, standarde de calitate, educator, early education, child, continuing professional training, quality standards |
||||||
|