Formarea profesională a cadrului didactic din educația timpurie din perspectiva aplicării Standardelor școlii prietenoase copilului
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
197 1
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-12 12:53
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.091 (72)
Kinds of school providing general education (2026)
SM ISO690:2012
ZEAMĂ, Jana. Formarea profesională a cadrului didactic din educația timpurie din perspectiva aplicării Standardelor școlii prietenoase copilului . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2023, nr. 1(137), pp. 43-45. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7664973
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1(137) / 2023 / ISSN 1810-6455

Formarea profesională a cadrului didactic din educația timpurie din perspectiva aplicării Standardelor școlii prietenoase copilului

The Professional Training of Early Education Teachers from the Perspective of Child-Friendly School Standards

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7664973
CZU: 373.091

Pag. 43-45

Zeamă Jana
 
Agenţia Naţională de Asigurare a Calităţii în Educaţie și Cercetare (ANACEC)
 
 
Disponibil în IBN: 28 februarie 2023


Rezumat

Articolul reflectă importanța studierii aspectelor educaționale enumerate în Standardele de calitate din perspectiva școlii prietenoase copilului, impactul valoros al acestora în practica educațională cotidiană prin transferarea ansamblului de concepte riguros conștientizate într-un sistem de acțiuni, care asigură prin fiecare segment starea de bine a copilului, atmosfera favorabilă învățării, siguranța aflării în spațiile educaționale și accesul permanent și plenar la serviciile educaționale de calitate.

The article examines the importance of studying the educational aspects reflected in the Quality Standards for a Child-Friendly School, their valuable impact on everyday educational activities, children’s wellness, the creation of an environment that is favorable for learning, the safety of educational spaces, and the continuous and total access to quality educational services.

Cuvinte-cheie
cadru didactic, educaţie timpurie, copil, formare continuă, standarde de calitate,

educator, early education, child, continuing professional training, quality standards